TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #410190  av celicat23

Har nok vært noen mercedes spesialister der ja :lol: Og liker det lille glippe mellom 2001 og 2010 hvor det ikke har vært en eneste service eller noe.. Km stand på den bilen der hadde jeg ikke stolt mye på. Og det er den bedritene 190hk motoren, og de vil ha 200.000kr for bilen?? Lykke til.
 #410195  av Holger

1jz ma70 supra til en ganske kurrant pris, lå til 149.000,- første gang jeg så den på autodb!

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1100467

600 hester 7m-gte

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1234987
 #410198  av inzane2012

tja, kan si mye om den stylinga, men den var i det minste gjennomført... personlig liker jeg ikke disse veilside kopi stylingkitta, og snorklene på taket har jeg vokst ifra...
Men den bilen der slettes ikke så værst, og lakken såg jo ganske strøken ut :) er nok garantert noen 17-19åringer som vil elske den bilen :P
 #410326  av Pedrosa

er 18 jeg, men syntes den stylinga der er litt overkill!

Ligger mr2 ganske Orginal og Clean, med gromdeler i bremse, motor og understell!
Eneste jeg kun strekt meg til er en border front! den er ganske så fiN!
 #410339  av inzane2012

er derfor jeg skrev NOEN :P

jeg og syns den er overkill, mine fast and furious dager er over, men han som har stylet bilen skal ha kudos for at han gjennomført jobben, at folk ikke liker stylingen er en annen ting :P
 #410374  av FT86

Pedrosa skrev:er 18 jeg, men syntes den stylinga der er litt overkill!

Ligger mr2 ganske Orginal og Clean, med gromdeler i bremse, motor og understell!
Eneste jeg kun strekt meg til er en border front! den er ganske så fiN!
kjøpe border fronten min?
 #410414  av sindrejl

Bortsett fra den lite passende todelte fargen var bilen gjennomført, rått
 #410426  av celicat23

Syns det bare er helt latterlig og liksom skulle brukt 1 million, og ikke ei krone på å få skilter på den :roll: Men, for all del, er jo kjempe marked for gamle toyota til 600.000kr du ikke kan kjøre på veien engang.
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 288