TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #398527  av celicat23

Koser meg med horde, beast mode... Skal egentlig spille igjennom campaign med 3 andre kompiser, men de er lame-ass'es og får det vel ikke før om ei uke så vet ikke om jeg klarer å vente så lenge :lol: Rettelse... jeg VET jeg ikke klarer å vente så lenge!!!
 #398531  av EXS

var og prøvde og få tak i dead island igår men er helt umulig.... nesten ingen butikker som vil ta det inn p.g.a. utøya :|
 #398533  av EXS

jepp, han jeg pratet med på spaceworld sa det rett ut at "dette tar vi ikke inn på gunn av utøya"

står litt om det på div diskusjons forum, men har ikke funnet noen offisielle uttalelser

eneste plassen jeg har funnet det var på gamestop og der var de selvfølgelig utsolgt, ser ut som jeg må bestille det på nett :evil:
 #398536  av inzane2012

greit nok at det som skjedde på utøya er en tragedie, men WTF!!
Irriterendes at sånt skal ha noen innvirkning på så mye anne som ikke er LITT relatert en gang, hadde spillet het Island Massacre der du spilte en fyr med store vranforestillninger så hadde jeg skjønt det...

Nett som en kompis av meg skreiv på facebooken sin at han var glad han ikke var relgiøs, da kom det selvfølgelig noen å klarte å vri den til på utøya saken...
 #398543  av McLarren

Angående bilulykken til Noxan8 (Stian Åsegg), så har jeg noen oppdateringer.

Han er tatt av respirator og er våken, men har ikke mye krefter enda.
Ifølge han er dagene lange og tunge.

Så det ser ut til at dette går i en positiv retning, og håper det fortsetter slikt. :)
 #398544  av Julebrus

Må beklage det jeg sa om MC sykkel for en stund siden inzane2012. Prøvde letten til en kompis for en ukes tid siden , og fant det utrolig morsomt. så hadde min første kjøretime på tung MC i idag :mrgreen:

Tenker litt på denne, bra jeg vant i lotto for 7 år siden som fattern satt på sperra konto :lol:

http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=29583588
 #398548  av EXS

McLarren skrev:Angående bilulykken til Noxan8 (Stian Åsegg), så har jeg noen oppdateringer.

Så det ser ut til at dette går i en positiv retning, og håper det fortsetter slikt. :)

godt og høre at han er våken :)

han får bare ta tiden til hjelp
 #398552  av inzane2012

McLarren skrev:Angående bilulykken til Noxan8 (Stian Åsegg), så har jeg noen oppdateringer.

godt å høre at det vertfall går fremover! :)
du får hilse til han og si at klubben tenker på han, og ønsker han god bedring!

Og Julebrus, der kan du se ;) og kanskje du kan sende over litt penger til meg og så jeg og får kjøpt meg sykkel, sikler litt på en ZZR eller noe lignendes da jeg vil ha en sykkel som ikke er reinspikka racing, men som jeg fint kan ta på langtur uten å måtte stoppe hvert 10. min for å strekke på kroppen :P
 #398559  av Julebrus

Hehe, det skal brukes opp på hus og kanskje en Mustang eller en IS-F i Sverige. har ikke tenkt og kjøre over lange distanser, bare til jobb og cruise i nærområde :mrgreen:

Men dersom du skal kjøre lange turer er det kanskje ikke så lurt å kjøpe en reinspikka racing sykkel :P

honda DN-01 kan du nok bruke på lange turer :)
 #398564  av inzane2012

har sett litt på nyere VFR800, prøvesatt litt på en 2011 modell i en butikk og sittestillingen der føltes veldig "komfortabel", men uten å faktisk prøve en på en litt lenger tur er det jo umulig å vite det sikkert... men en ting er vertfall sikkert, blir ikke noe nyere 600'er vertfall, prøvde en 08 eller 09 CBR600R og da satt jeg med knea nesten under haka, og det blir litt for smått for mine 192cm og 140kg tunge kropp ;)
 #398565  av Julebrus

Det er ikke lett og fine en sykkel man liker 100% :twisted:

Jeg er ganske så kresen når det kommer til design på ting, så jeg må ofte kjøpe ting fra utlandet. Så det bli et sjenanse spill på kjøp av sykkel også :mrgreen:

192cm og 140kg er ganske kraftig, å jeg føler meg graftig med mine 186 cm & 80 kilo :?
  • 1
  • 753
  • 754
  • 755
  • 756
  • 757
  • 1174