TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #398566  av inzane2012

design er viktig det, men er ikke avgjørende for min del, selv om jeg er ganske svak for R sykler med potta ut hekken ;) hehe

ja, jeg er ikke akkurat av di minste ;) så en så liten sykkel som CBR600, R6 og GSX6R blir litt for smått... en kompis av meg kjøpte seg nett opp en 08 ZX6R og det var var ikke fult så aggressiv i kjørestillingen, så kunne sitte litt mer oppreist på den, men var fortsatt litt smått med plass til beina...
 #398574  av inzane2012

tja, vekta har ikke så mye å si, di skal nå tåle vertfall 200kg, men jeg sliter litt med at jeg får så lett senebetennelse i knea når di er bøyd over lengere tid, skal jeg kjøre langt med bil må jeg ofte ta pauser for å strekke på beina, så da må jeg ha sykkel som ikke har for aggresiv sittestilling... har tenkt litt på en eldre CBR siden disse er en del større en di nyere syklene, og vist nok skal vere veldig bra å kjøre på litt lengre tur med, og har jo lyst å ha en sykkel jeg lett kan ta en dagstur på siden det er mange "fine" veier her på vestlandet som gir til flotte sykkelturer :)
 #398580  av Julebrus

inzane2012 skrev:tja, vekta har ikke så mye å si, di skal nå tåle vertfall 200kg, men jeg sliter litt med at jeg får så lett senebetennelse i knea når di er bøyd over lengere tid, skal jeg kjøre langt med bil må jeg ofte ta pauser for å strekke på beina, så da må jeg ha sykkel som ikke har for aggresiv sittestilling... har tenkt litt på en eldre CBR siden disse er en del større en di nyere syklene, og vist nok skal vere veldig bra å kjøre på litt lengre tur med, og har jo lyst å ha en sykkel jeg lett kan ta en dagstur på siden det er mange "fine" veier her på vestlandet som gir til flotte sykkelturer :)
Sliter også med senebetennelse på lange kjøreturer. Sant at det er mange flotte veier på vestlandet ja, blir sikker kos det :mrgreen:
Blir nok mye kjøring på meg i Sverige, siden det er så brede og gode veier :P
 #398586  av inzane2012

har funne ei rute som SKAL kjørast neste sommer :) Inn til sogndal og over sognefjellet og opp til Lom, og derifra over strynafjellet og heim igjen til Høyanger, en fin liten tur på ca 8 tima :P
Vedlegg
kjørerute.jpg
kjørerute.jpg (212.78 kiB) Vist 590 ganger
 #398596  av Julebrus

inzane2012 skrev:har funne ei rute som SKAL kjørast neste sommer :) Inn til sogndal og over sognefjellet og opp til Lom, og derifra over strynafjellet og heim igjen til Høyanger, en fin liten tur på ca 8 tima :P
Da får du dra inn om Arne brimis restaurant, stopper der altid når jeg skal til Stryn. Utrolig god mat :P
 #398638  av McLarren

ad92 skrev:var mye rått på gatebil i helgen, snakket bla med en som hadde en blå 700hk sw20! :
Fikk du tatt noe bilder av den? Evt fått med deg mere info om den? :D
 #398639  av Offern

Den går på østlandet.. Kamerat av sleeper her inne som har den. Blir vel også mest brukt til drag! Syns også det så ut som om den ikke gikk helt som den skulle under kjøringa på lørdag.
 #398642  av inzane2012

Julebrus skrev:pølse og brus på esso, er historie. Det er hamburger og brus nå for tiden :mrgreen:
blir så dritatrengt av bensinstasjon hamburger, vet ikkje helt koffor, men trur magen min skjønna at dettan har han ikkje godt av :P
  • 1
  • 754
  • 755
  • 756
  • 757
  • 758
  • 1174