TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #398644  av ErikG

ad92 skrev:var mye rått på gatebil i helgen, snakket bla med en som hadde en blå 700hk sw20! :
Var en del gromt der ja. Du fikk ikke tilfeldigvis tatt noe bilder av Starleten på banen?
 #398663  av Mr_Storbrua

Ikke dum den der..

Har du kikka på honda vtr1000f? Skal vel være noe ala samme sykkelen..
 #398679  av Mr_Storbrua

Er ikke v-tec, men vtwin.. trodde tl'n også var vtwin.. Men da har du jo vfr800 f.eks.. det er v4..
 #398682  av inzane2012

di nye vfr800 er vertfall vtec motor på :) snakka med en forhandler her i nærheten som bare selger honda og suzuki, og han ville ikkje anbefale VFR'n til en såppas uerfaren sykelist som meg :P
 #398683  av Mr_Storbrua

Okey.. testa en vfr800, tror det er '99 modell, å den er helt kurant å kjøre.. men har hørt kawa z750 elns er veldig bra førstegangssykkel. Selv hadde jeg '00 hornet 600.. men de er ganske små da, om du er litt stor. jeg er ca 183, å jeg satt greit på den da.. sitter ganske oppreist..
 #398698  av inzane2012

er 192 høy og 140 tung :P så derfor jeg må ha en litt større sykkel :P

men har såtte å lest ganske mye om TL1000R nå, og er ganske sikker på jeg kommer til å gå for den jeg har sett meg ut ;)
 #398699  av Mr_Storbrua

Aha.. ja, om ikke du blir fornøyd så er du jo uansett en erfaring rikere, å vet hva som er rett/galt med den typen..
 #398705  av inzane2012

jepp :) men TLR'n virker uansett som en ganske bra sykkel, vtwin motor med plenty av mid-highend power, og gode kjøreegenskaper :)

og er jo bare førstesykkel, så liker jeg den ikke er det jo bare å selge og prøve noe annet, uansett så gleder jeg meg til neste sesong ;)
 #398707  av Mr_Storbrua

Ja, gleder meg også til sykkelsesongen er igang igjen.. Fikk min litt seint i år. Så har ikke fått kjørt så mye.. Skal lakke sykkelen i vinter tenkte jeg.. Så sliter med å finne "fargen min" :)
  • 1
  • 755
  • 756
  • 757
  • 758
  • 759
  • 1174