TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #410433  av Zepticon

Drafter skrev:
Zepticon skrev:
moekkamann skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34211815
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL... Keiko supra... fy faen hvor stygt det er var :|
mye bedre med gammel rusten 626 med 100 kg plastikk rundt om..
Spørs om 626en har to-tone lakk det.
Bilde
 #410442  av Zepticon

Supraen er rå den, men imo ødelegger den lakkjobben hele bilen. Og det faktum at den ikke er registrert.
Spørs hvor greit det er å kjøre den der på Biltilsynet og påstå at alt er orginalt når motorrommet ser ut som en transformer. :mrgreen:
 #410499  av Rafinus

I den annonsen med den supraen så skurrer denne setningen litt for meg.

Da motor er bygget for å tåle 9500rpm er det montert lengre råder enn originalt.
Stemplene er da litt kortere enn originalt. Dette er gjort for å få ned stempelhastigheten

Ved mindre stempler og lengre råder får man ned vekten på den massen som skal stoppe opp ved Ø/D og N/D for å reduser tiden stemplet bruker å "Snu" Pga mindre masse som skal stoppe/starte for at det skal bli lettere for motoren å gå på høyere turtall.

Hvis han skal ha ned Stempelhastigheten er det jo bare og stille motoren litt ned på tomgang :P

Har jeg rett eller har jeg rett :P

Tidlig oppe Arild =) Her sitter jeg og venter på at Wax en tørker på MR2'n slik at det blir en solskinnstur i dag :mrgreen:
 #410500  av sindrejl

JohnRmk1 skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34316214
Mr2 mk1 USA utgave med automat 8)
mk1medaut.png
Jæskla fin, men autolat er skikkelig deal-breaker :)
 #410503  av ArildM

Ikke tidlig oppe. Bare sent i seng. Var festsjåfør med Volvo240 til Selbu i går natt. Fy faen for en traktor å kjøre. Dekkene subbet så mye i skjermene at det fløy av store filler av gummikanten på dekket etterhvert. Var en drøm å sette seg inn i Mazdaen å kjøre hjem i 7 tia i mårrest. Er 8år siden sist jeg var festsjåfør, og garantert minst 8 år til neste gang :lol: :roll:
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 288