TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #399331  av Drafter

ErikG skrev:
Drafter skrev:
ErikG skrev:I morra begynner endelig garasjen på Viasat4!!! Har sett første episode og det er masse toyota med i denne serien!!
ser mer frem til snobber og pappagutter på gumball3000
Sett første episoden av gumball3000 og den ser feet ut. Gleder meg til å følge begge seriene.
broren din med starlet 8'er fra lexus eller?
 #399332  av ErikG

Stemmer det... Starleten min kommer med utover i serien. Kjører blant annet drag mot han. Også ei venninne som låner den på girsl go fast kjøringen.
 #399410  av McLarren

Julebrus skrev:Hehe, kult bilde :lol:
USA Hummer H2.jpg
Nye Texas Ranger? :lol:
 #399445  av celicat23

Jøss.. Kjøpte en denon rcd-m38 og litt småtteri av hifiklubben, og noen dager etterpå nå så ringer de plutselig på kvelden bare for å høre hvordan den fungerer og om jeg er fornøyd. Sånt imponerer! Kundeservice er noe det bare blir mindre og mindre av i dagens bedriftsmiljø hvor overskudd ikke er grunn nok til å la ett firma leve: det skal være MYE overskudd. Og ting som dette er noe av det første som forsvinner fra budsjettet til folk. Kudos til hifi klubben!

Kjøpte ett ASUS Xonar Essence STX lydkort til pc'n og (fra komplett), så nå mangler bare sony mdr xb1000'ene så er lyden til pc'n fra A til Å greit oppgradert :)
 #399464  av ArildM

:lol:

Har et ASUS Xonar i stasjonærmaskina selv, knallfornøyd med det og Corsair SP2500 høyttalerene :)

Tror det blir et slikt ett på neste lønning også:
http://www.corsair.com/vengeance-k60-pe ... board.html

Mulig jeg må slå til med enda ett 6870 skjermkort slik at jeg får kjørt Crossfire når Battlefield og de andre storspillene kommer utover høsten :)
 #399486  av celicat23

Har bare noen billig høytallere (http://www.hifiklubben.no/produkter/hoy ... e_sort.htm) kobla til, for jeg hører stort sett alltid på musikk med hodetelefoner, så høytallerene betyr ikke så mye. Men kjenner jeg har lyst til å prøve noe litt bedre, så mulig jeg tar turen innom hifi klubben for å høre på noen dali lektor eller ikon f.eks. Kjenner hifi interessen har våknet litt.. Har vurdert å re-møblere litt for å gjøre det litt mer hifi vennelig. Og kunne tenkt meg å flytte denon hva-nå-enn-den-heter forsterkeren i stua over til denon rcd'n, og kjørt 4 høytallere samtidig. Hadde ett oppsett med 6stk store gulvhøytallere når jeg bodde hjemme for maaange år siden, og det var digg med en "vegg med lyd" pekende mot go'stolen. Må bare kjøre noe litt mer diskre nå som jeg bor i ett hus hvor det også er 2 andre leiligheter.

Får jeg ordnet meg eget hus noen gang så skal det definitivt være ett eget kino/stereo/gaming rom.
 #399495  av ArildM

Får jeg ordnet meg eget hus noen gang så skal det definitivt være ett eget kino/stereo/gaming rom.
+1 på den

Høres ut som stua mi :mrgreen:
 #399504  av angrykid

Jeg har ett hus i dag, som jeg tenkte å innrede egen kino i.. Men på lang sikt, så er det ikke særlig fornuftig.. Da man oppholder seg mer i stua enn hva man gjør i kinorommet.. :-) Men, det er ikke dermed sagt at drømmen om eget kinorom ikke består. Etterhvert så blir jeg å flytte til en gård, og der er huset jeg skal bo i, enda mindre, men garasjen jeg får der, er kembostor. :-D Så da har jeg mulighet til å bygge meg kinorom der oppe på loftet.. Hmmm... det må vurderes. :D
 #399608  av Julebrus

Må få tak i Kino stoler da, fikk tak i 2 stoler den gangen Kinon i Tønsberg ble lagt ned. Kan starte din lille kino på loftet :lol:

MÃ¥ le av denne fyren :mrgreen:
cars-hummer-h2.jpg
cars-hummer-h2.jpg (384.15 kiB) Vist 663 ganger
  • 1
  • 761
  • 762
  • 763
  • 764
  • 765
  • 1174