Battlefield 3 beta ute nå 

Drafter skrev:Det var det jeg visste daMr_Storbrua skrev:Men han trenger ikke sitte på samme sykkel.. kan kjøre egen sykkel.Kan oppfriske disse nye reglene for de fleste gamlingene her inne som kjørte sykkel når det var moderne med briller og kondomlue.
Dersom du skal øvelseskjøre med MC på ledsager være minst 25 år og hatt lappen sammenhengende i 5 år.
Intercom er også påbudt.
Han må også ha en sykkel som går fort nok til at han kan hente igjen fører eleven.
EXS skrev:Battlefield 3 beta ute nåSatt og spilte i stad på xbox og... var ikke sånn super imponert egentlig
jacquelin skrev:Bra du er tilbake.jo det går meget bra, ser McLarren har gitt dere en bra oppdatering, men han bomma en uke ang operasjonen daHvordan står det til med deg?
jacquelin skrev:Det var godt å høre.husker ikke å ha noe smerter, ja var full av vann mens jeg lå i koma, de gjør dette for å hindre blodpropp og for å opprettholde veskeballansen i kroppen, fikk vite at de hadde fylt etter blod 2 ganger på meg, hehe, alt randt rett gjennom pga lungene xD men, det meste er bra nå, bare armen igjennHehe, er greit å ikke ha vondt da.
Fyller deg med vann? Gjør de det? Hvorfor?
Kan tenke meg det må ha vært litt rart.
Noxan8 skrev:da var jeg oppe på beina igjenn også :p hehemåtte huke en grei laptop i dag så jeg fikk komme meg på nett å se hvordan det står til her
celicat23 skrev:EXS skrev:Battlefield 3 beta ute nåSatt og spilte i stad på xbox og... var ikke sånn super imponert egentligTror hjernen min er alt for besudlet av call of duty...