TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #400062  av celicat23

Min største beef med det var egentlig at lyden av våpenet du selv bruker er skikkelig tam, kombinert med en god dose rekyl. Det høres ut som jeg løper rundt med softgun, mens hva jeg ser (rekylen) er som på ei heavy rifle. Det stemmer bare ikke. Ellers er jo lydbilde dritbra, så skuffende at de har tona ned våpene dine såpass mye. Tror de burde ta seg en tur ut og fyre av en pistol og høre hvor høyt det egentlig er :?

Men etter en stund ble jeg vant med det, og det ble mer gøy etter hvert som jeg spilte det. Kommer nok til å kjøpe det, for å kunne veksle mellom bf3 og gears3 når COD blir litt for stressende. Digg og slappe av i en busk med en sniper i BF3 da :)
 #400069  av inzane2012

Julebrus skrev:
Men Dodge gjør det igjen, og slår LFA..

http://www.tv2.no/underholdning/broom/d ... 96814.html

Må ærligtalt innrømme at jeg ikke helt ser vitsen med disse nürburgring tidene jeg, og hvorfor alle er så opptatte av di...
Joda, skjønner jo helt klart det er prestisje i det å kunne lage en bil som setter raskeste rundetid på denne legendariske banen, hvor mye har det egentlig å si? Nei, må si jeg er litt enig med captain slow hos top gear her ja...
Tenker litt på LFA'n, den første bilen altså, den klarte ei tid på 7.38 rundt ringen, dette var tydligvis ikke nok det, så da har folka hos lexus tydligvis tenkt at, nei detta er for dårlig, her må lage en pakke til bilen som gjør den til en reinspikka 'ringen racer, og som sagt så gjort... men når du gjør det, så syns jeg det ødlegger hele greia... litt det samme med viperen og...

BTW, både Gumpert Apollo og Radical SR8 har såtte raskere rundetider enn både LFA'n og viperen...
 #400082  av jacquelin

Noxan8 skrev: husker ikke å ha noe smerter, ja var full av vann mens jeg lå i koma, de gjør dette for å hindre blodpropp og for å opprettholde veskeballansen i kroppen, fikk vite at de hadde fylt etter blod 2 ganger på meg, hehe, alt randt rett gjennom pga lungene xD men, det meste er bra nå, bare armen igjenn :) har slutta å røyke da, sånn btw :P
Åja, skjønner. Godt legene får fikset deg da. :) Bra du har sluttet å røyke da, det ekke sunt. :P Hehe. Fortsatt god bedring. :)
 #400216  av celicat23

Julebrus skrev:ooooops... blei vist moderert den ja ;)
Noen folk eier ikke humor :D

On a slightly different note... Fikk prøvd forza 4 demo'en nå, før x-box live bæsja på leggen og pakka sammen... Gran turismo fanboys kan i vert fall ikke skryte av at grafikken er bedre på GT enn Forza lengre. Bil modellene i forza var nydelig nå!
 #400218  av inzane2012

Marius, ikke all humor som egner seg her :)

Men ang grafikken på GT5, så syns jeg faktisk ikke den var så ufattelig bra som di skulle ha det til, grafikken på bilene var suveren, men resten av omgivelsene var ikke så bra som jeg skulle likt...
 #400220  av EXS

celicat23 skrev:
Julebrus skrev:ooooops... blei vist moderert den ja ;)
Noen folk eier ikke humor :D

On a slightly different note... Fikk prøvd forza 4 demo'en nå, før x-box live bæsja på leggen og pakka sammen... Gran turismo fanboys kan i vert fall ikke skryte av at grafikken er bedre på GT enn Forza lengre. Bil modellene i forza var nydelig nå!

er demoen ute... og live nede.. FML
 #400236  av angrykid

Har vært å hentet meg en offroad bil. En 84 modell Isuzu Trooper som skal heves og settes på store dekk. Så får man se hva tiden bringer med seg av andre mods som må gjøres. :-D Fan, så jeg gleder meg til å bygge den bilen ferdig.. Rimelig grei stand, litt rust rundt omkring, men ingenting farlig. Ramma ser meget hel og pen ut, ikke noe kjeks noe steder. Så alt i alt en god dag..

2.0 bensiner, som blir byttet ut med 2.2 turbo med ic etterhvert, noe som gjør at man får mere moment på lavere turtall. Og bensin-akslinger og gearkasse er lavere giret enn diesel, så det gjør jo det hele enda bedre. :) Det gledes stort..
 #400251  av Julebrus

Må holde armen i rod i 18-20 uker etter muskel skade, føler dette kommer til og gå VELDIG TREGT :cry:
kommer til og verke og gjøre vondt de første 3-4 ukene :|
 #400290  av ErikG

Julebrus skrev:HAHA, noen som skjønner den :lol:
KOLLAP~1.JPG
HAHAHA

Nettopp sett bilen min på tvn. Ryddig!
  • 1
  • 765
  • 766
  • 767
  • 768
  • 769