TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #400294  av ErikG

mr2storbrua skrev:Hehe :lol:

Så den jeg også :) Artig :) Har det blitt noe fres i 1UZ-FE'n nå?
Jada, full fres i den. Gikk som en kule siste gatebiltreffet. Manglet spenning på b+ så stort sett alle sensorene manglet spenning. Var egentlig veldig enkelt å finne feilen, men hadde ikke noe serlig tid til å se på bilen til brodern før på grunn av mye med egne biler så fikk ikke satt meg inn i opplegget før på slutten av sesongen. Men et tips er å ha riktig ledningsdiagrammer. Brukte litt tid på pcn for å finne skjemaer så tok det ca 1 time med feilsøk så var bilen i orden.....

NÃ¥ er eneste problem litt hard styring og at den bruker clutch
 #400355  av inzane2012

eeehem, ja, joda, story'en er ikke akkurat det best jeg har vert borti, og skuespillet er jo og så som så... MEN, nå er jeg en gang sånn, at om alt annet feiler, så så lenge det er feite effekter og god CGI så kan det veie opp for mye, og når filmen i tillegg er lagd for 3D så må det bare bli enda bedre :P

skal VELDIG mye til for at jeg missliker en sånn film som dette her :P er ganske "barnslig" av meg når det kommer til filmer :P
 #400356  av jacquelin

inzane2012 skrev:jaggu fikk jeg pakke idag :) Dead Island og Thor 3D :) kjenner det blir ei bra helg med madammen på jobb ;)
Haha er hun mas? :P

På lørdag skal en venninne og jeg hente en bil for en kollega oppi Bagn. Hehe det er vel ikke noe kult oppi Bagn? :P Men hvis noen ser en Hiace med lakkreklame og tom henger opp, og med en Niva på hengeren ned så er det bare til å blinke og vinke eller si hei. :)
 #400377  av Haugrud

Fryktelig lite kult i Bagn :P Du har Statoil og du har......Statoil :P
Er mye kontroll og purk oppi her om dagen, så du får ta det kuli..
 #400378  av inzane2012

jacquelin skrev:
inzane2012 skrev:jaggu fikk jeg pakke idag :) Dead Island og Thor 3D :) kjenner det blir ei bra helg med madammen på jobb ;)
nja, hun er vertfall fryyyyktelig glad i å se på tv, så da blir det lite med mulighet for meg til å spille litt ps3/xbox...
 #400380  av jacquelin

Haugrud skrev:Fryktelig lite kult i Bagn :P Du har Statoil og du har......Statoil :P
Er mye kontroll og purk oppi her om dagen, så du får ta det kuli..
Haha jøss er det til og med Statoil der? De har jo de beste burgerne uten burger på da ( vegetarianer her :P ). Kanskje jeg stopper innom der da så har jeg vært på det eneste stedet som er oppi der hehe. Jotakk for advarselen men Hiace med tung, stor henger går vel ikke unna akkurat. :roll:
inzane2012 skrev:
jacquelin skrev:
nja, hun er vertfall fryyyyktelig glad i å se på tv, så da blir det lite med mulighet for meg til å spille litt ps3/xbox...
Haha åja. :)
 #400546  av celicat23

Julebrus skrev:Ikke lenge til Battlefield 3 kommer, og da kan jeg reine med at alt sosial aktivitet forsvinner helt til sommern igjen :P
Håper dice gir oss en rocket launcher med varmesøkende raketter så vi kan skyte ned helikoptere. Fuck så lei jeg er av skrikete drittunger som baseraper med helikopterene uten at jeg får gjort en dritt med det :? Og hva med 10 sekunder spawn protection eller noe, så det blir slutt på at folk løper inn i basen for å skyte på alle med en gang de spawner?
 #400547  av ArildM

Fikk inn Forza 4 på jobb i dag :)
Mangler bare Xbox hvis ikke hadde jeg tatt det med hjem :lol:
 #400549  av celicat23

Har alltid kjøpt forza på release date. Men nå er det nok... Forza 3 var forza 2 med ny grafikk og 2 nye baner eller noe sånt. Og nå er forza 4 akkurat det samme. Gidder jeg å betale full pris for noe som burde blitt gitt ut som en UPDATE i stedet for ett nytt spill? No way.
  • 1
  • 766
  • 767
  • 768
  • 769
  • 770
  • 1174