TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetråd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #365942  av celicat23

Var på ett treff på søndag, men det er bare kjedelige banebilder...

Bilde

...så jeg gidder ikke legge de ut. Når jeg får fingeren ut og legger de opp på min egen side så kan jeg heller legge ut linken dit.

Prøvde meg på barne foto med ungen til en kompis...

Bilde
 #365946  av Scotty

Mye fine bilder i det siste! Glemmer ofte å legge inn kommentar, men besøker for hver gang jeg ser nytt bilde/innlegg.

Banebilder er absolutt ikke kjedelig i lavere kvantitet så er selvsagt bare å poste noen fremdeles, sånn innimellom litt annet :)
 #365957  av ArildM

Har du noe ferdig redigert må du jo dele det med oss (uansett hvor mye vi enn måtte klage på dem, som de utakknemlige drittsekkene vi er) :mrgreen: 8)
 #365998  av JK86

ja det er nok mange innom her og titter.. utrolig flotte bilder. særlig den lamboen
 #366825  av celicat23

Har ikke fått ut finger'n med de banebildene enda.. Er "ferdig" med å redigere 30 av de, men det var sånn super-duper-hastverk redigering så har mest lyst til å gjøre om alle.. Men samtidig som jeg har lyst, så har jeg ikke lyst :lol:

Redigerte heller ett bilde av bikja til en kompis:

Bilde
 #367008  av celicat23

Bilde fra barnas dag på rudskogen. Barneavdelinger fra forskjellige institusjoner/sykehus ble invitert til rudskogen for en dag med å sitte på med noen ville biler og enda villere sjåfører. Gratis is og pølser var det også. Fantastisk arrangement som alle involverte fortjener heder & ære for.

30 bilder ble haste-redigert rett etter dagen, men de har jeg lagt litt på hylla. Begynt på nytt igjen for å gjøre en litt bedre jobb. Kommer til å ta en del tid pr bilde..

Bilde
 #367594  av Zepticon

To siste banebildene dine er thumbs up!
Lamboen er en bra komposisjon mens silviaen(?) er mye liv i.
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 103