TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #402003  av McLarren

3rlend skrev:Kult!
Spiller selv på ps3.
Hva heter dere der isåfall?
McLarren92 :wink:
 #402007  av Noxan8

Noxan8 (utrolig nok xD)
 #402016  av inzane2012

heter inzane2012 både på xbox og PSN, så er bare å adde meg og :) men spiller egentlig ikke så mye online på ps3, bruker den mest til spill som ikke er rettet så mye mot online spilling, slik som f.eks dead island, GT5, div rollespill osv
 #402032  av mr2storbrua

Bare å adde meg også på PS3, heter "ystorbrua", men jeg spiller mest FIFA, GT og den typen spill... Mest singleplayer også egentlig, men det er mest pga jeg bruker å spille singleplayer frem til jeg har runda spillet/gått lei av karriere-modus, og nå spiller jeg egentlig ikke nok til å rekke det :P
 #402042  av Julebrus

Hadde tenkt meg på go-kart banen der, men dro heller på street racing i Mariestad :mrgreen:

Beste av alt var at Snuten ikke brydde seg noe særlig, dem kom to timer etter på og ba oss bare forlate området :P
 #402043  av mr2storbrua

Julebrus skrev:Hadde tenkt meg på go-kart banen der, men dro heller på street racing i Mariestad :mrgreen:

Beste av alt var at Snuten ikke brydde seg noe særlig, dem kom to timer etter på og ba oss bare forlate området :P
Sikker på at dem ikke ba om unnskyldning for at de forstyrra da? (forlot, forlot) :lol:
 #402045  av inzane2012

Julebrus skrev:Hadde tenkt meg på go-kart banen der, men dro heller på street racing i Mariestad :mrgreen:

skal du flytte dit så har nok plenty av tid til å prøve ut banen :)
 #402069  av Julebrus

mr2storbrua skrev:

Sikker på at dem ikke ba om unnskyldning for at de forstyrra da? (forlot, forlot) :lol:

Det som er kult med Sverige, at man får lov til og ha det litt morro uten at snuten så og si dreper deg.

Polisen henger liksom på mcdonalds sammen med rånerne og snakker om bil :?

Ja skal ta meg en tur på go-kart banen der :D
 #402070  av celicat23

Julebrus skrev:Det som er kult med Sverige, at man får lov til og ha det litt morro uten at snuten så og si dreper deg.

Polisen henger liksom på mcdonalds sammen med rånerne og snakker om bil :?
Hyggelig her i landet og da, når de har åpent på biltilsynet klokka 23:00 på natta og snuten bruker helikopter og ca like mye mannskap som når sinna-Anders fyrte av driten nede i oslo sentrum, bare for å fange inn alle farlig faaaarlige rånere så de kan få seg en tur innom biltilsynet :roll:
 #402074  av Julebrus

HAHA, når det kommer til bil i Norge så har jeg gitt opp for lenge siden 8)

Kjører jeg en Svensk regga Mustang over til Norge for jeg 1MILL i bot, det har blitt helt sykehus 8)

Svenskene har lagt ned hele tollen på grensa, mens på Norske siden stopper dem deg for og spørre hvorfor du har med to kasser Cola :lol:
  • 1
  • 777
  • 778
  • 779
  • 780
  • 781
  • 1174