Er det mulig å få en alko-lås på visa kortet sitt? 

ArildM skrev:Mye jobb og smi til noe slikt selv.
celicat23 skrev:Er det mulig å få en alko-lås på visa kortet sitt?max trekk kan du sette opp via banken, ellers så kan du jo låse det inne i et skap som krever at du låser opp igjenn med en IQ test, det er jo et kjent fenomen at jo mer alkohol som kommer inn, jo mer IQ går ut
inzane2012 skrev:Tidligere i sommer så blei jeg så forbanna på noen sykkelister som ikke ville bruke gang og sykkelstien som ligger rett vedsiden av veien så jeg gav dem en kjapp dusj med vindusspylerne når jeg kjørte forbi, ett par uker senere ringte politiet og fortalte at jeg var blitt anmeldt og måtte komme inn på avhør...Var det du som "kjørte denne dumme bilen og sprøyta veske på meg"?
EXS skrev:http://izismile.com/2011/11/28/race_bet ... wrong.html
lol, selv om du har rask bil så trenger man ikke være en god sjåfør
ArildM skrev:Rart det der gitt hehe. Pakken fra Komplett kan du jo sende i retur om du ikke vil ha den. Men det er vel noe innerst inne som kommer frem når man drikker og plutselig gir en lov til å kjøpe noe som man ikke trenger, men har lyst påGreia er at jeg har blitt litt over middels interessert i god lyd med høretelefoner, så det har jo blitt noen innkjøp (asus xonar essence stx, ny cd-reciever, sony mdr xb700 og xb1000). Begynte å lese litt rundt og fant ut at hodetelefonforsterker skal være tingen. Helst en spl phonitor 2730 eller luxmann p-1u, som du kobler til noen audeze lcd-2, denon ah-d7000 eller hifiman he-5le. Og vips så koster hodetelefon oppsettet ditt en 20-25.000kr. Heldigvis så er jeg ikke HELT der enda, så en schiit asgard (schiit må være det kuleste firmanavnet, og de har bra humor om det http://www.schiit.com) ble bestilt etter å ha lest litt rundt. Er forholdsvis fornøyd med sony xb1000'ene (men det mangler noe i lydbilde), og har lest såpass mye positivt om beyerdynamic dt770 at jeg bestilte ett sett med 80ohm versjonen. Jeg liker at lyden er farget med litt bass, og ikke helt klinisk som f.eks. sennheiser, så jeg har klart å overbevise meg om at alt dette 10.000kr "rælet" er for jazz elskere og opera ronkere som er livredd lave frekvenser... Derfor skal jeg prøve å holde meg unna hifiklubben, for jeg vil ikke høre på denon ah-d7000 og finne ut at kanskje disse high end sakene har litt bass alikevel.. for da blir audeze lcd-2 bestilt ASAP!!
celicat23 skrev:ArildM skrev:Rart det der gitt hehe. Pakken fra Komplett kan du jo sende i retur om du ikke vil ha den. Men det er vel noe innerst inne som kommer frem når man drikker og plutselig gir en lov til å kjøpe noe som man ikke trenger, men har lyst påGreia er at jeg har blitt litt over middels interessert i god lyd med høretelefoner, så det har jo blitt noen innkjøp (asus xonar essence stx, ny cd-reciever, sony mdr xb700 og xb1000). Begynte å lese litt rundt og fant ut at hodetelefonforsterker skal være tingen. Helst en spl phonitor 2730 eller luxmann p-1u, som du kobler til noen audeze lcd-2, denon ah-d7000 eller hifiman he-5le. Og vips så koster hodetelefon oppsettet ditt en 20-25.000kr. Heldigvis så er jeg ikke HELT der enda, så en schiit asgard (schiit må være det kuleste firmanavnet, og de har bra humor om det http://www.schiit.com) ble bestilt etter å ha lest litt rundt. Er forholdsvis fornøyd med sony xb1000'ene (men det mangler noe i lydbilde), og har lest såpass mye positivt om beyerdynamic dt770 at jeg bestilte ett sett med 80ohm versjonen. Jeg liker at lyden er farget med litt bass, og ikke helt klinisk som f.eks. sennheiser, så jeg har klart å overbevise meg om at alt dette 10.000kr "rælet" er for jazz elskere og opera ronkere som er livredd lave frekvenser... Derfor skal jeg prøve å holde meg unna hifiklubben, for jeg vil ikke høre på denon ah-d7000 og finne ut at kanskje disse high end sakene har litt bass alikevel.. for da blir audeze lcd-2 bestilt ASAP!!Og da må jeg jo bytte ut schiit asgard med schiit valhalla, for rørforsterker er jo neste steg i galskapen
mr2storbrua skrev:Hvor mange ganger sier han, noen sprøyta på meginzane2012 skrev:Tidligere i sommer så blei jeg så forbanna på noen sykkelister som ikke ville bruke gang og sykkelstien som ligger rett vedsiden av veien så jeg gav dem en kjapp dusj med vindusspylerne når jeg kjørte forbi, ett par uker senere ringte politiet og fortalte at jeg var blitt anmeldt og måtte komme inn på avhør...Var det du som "kjørte denne dumme bilen og sprøyta veske på meg"?
[youtube][/youtube]