sindrejl skrev:tok relativt lang tid før dem oppdaterte med at man har betalt.. litt nervøs for om jeg ikke tok feil kontonr eller lignende nåDet har kommet relativt mange betalinger i det siste, så vi venter til vi får papirkvittering fra BBS før vi registrerer betalingen som mottatt. Men jeg snakka med han som fikser dette i går, og han skulle oppdatere så fort han fikk kvitteringer!
Tore skrev:jeg la inn betalingen før tida gikk ut, men betalingen ble ikke belastet før dagen etter eller noe.. går det bra eller?sindrejl skrev:tok relativt lang tid før dem oppdaterte med at man har betalt.. litt nervøs for om jeg ikke tok feil kontonr eller lignende nåDet har kommet relativt mange betalinger i det siste, så vi venter til vi får papirkvittering fra BBS før vi registrerer betalingen som mottatt. Men jeg snakka med han som fikser dette i går, og han skulle oppdatere så fort han fikk kvitteringer!
chris skrev:Skal se til at det går braTore skrev:jeg la inn betalingen før tida gikk ut, men betalingen ble ikke belastet før dagen etter eller noe.. går det bra eller?sindrejl skrev:tok relativt lang tid før dem oppdaterte med at man har betalt.. litt nervøs for om jeg ikke tok feil kontonr eller lignende nåDet har kommet relativt mange betalinger i det siste, så vi venter til vi får papirkvittering fra BBS før vi registrerer betalingen som mottatt. Men jeg snakka med han som fikser dette i går, og han skulle oppdatere så fort han fikk kvitteringer!
jij1984 skrev:Får håpe det blir sol og fint værJa, tenk om