Legg innLagt inn:27 jul 2006 15:03
på tide å oppdatere litt her nå
Fikk tenningsproblemer her i forigårs og fant tilslutt ut at det er kabelen til sylinder nr. 2 fra venstre som må være ødelagt
Tok opp tennplugghetta mens motoren sveiv og når jeg setter den nedpå igjen sviver den ganske normalt, helt til jeg sliopper den helt ned på tomgang etter litt kjøring. Da begynner den å fuske igjen
Begynnte med noe rykking ved forbikjøring, og sveiv plutselig bare på 3 sylindre...
Blandingen varierer noe mellom 10.5 og 12.3 etter hvilket turtall og gir den er i, og har ladetrykket stillt på ca 1.2bar nå. tomgangsblandingen har jeg nå fått justert til ca 15 så det må være bra d, grunnen til at jeg ikke fikk justert det skikkelig tidligere var at gassvaieren var litt for stram
Har bestillt nye tennkabler, samt fordelerlokk og rotor, så får det på fredag forhåpentligvis...



Blandingen varierer noe mellom 10.5 og 12.3 etter hvilket turtall og gir den er i, og har ladetrykket stillt på ca 1.2bar nå. tomgangsblandingen har jeg nå fått justert til ca 15 så det må være bra d, grunnen til at jeg ikke fikk justert det skikkelig tidligere var at gassvaieren var litt for stram

Har bestillt nye tennkabler, samt fordelerlokk og rotor, så får det på fredag forhåpentligvis...