Hvor langt tenker du å tøye strikken med tanke på kammer? (grader, løft? osv) Noen spesiell grunn til at du ser ut til å ha valgt nettopp HKS fremfor f.eks JUN eller Toda?
Eksakt hvor mye vet jeg ikke helt enda, jeg vil gjerne ha en bil som er kjørbar til daglig også.
Vi har jo pratet litt om dette her du og jeg, så kunnskapsnivået øker sakte men sikkert

HKS fremfor noe annet har jeg ikke bestemt meg for enda, det er flere muligheter, så langt er det de jeg har kikket på.
Personlig tror jeg ikke jeg ville bytta pumpe til walbro så lenge du tenker å holde deg til NA. Den trengs ikke til effektnivået, bråker endel mer enn den orginale, og ikke minst koster ca. en tusenlapp som du heller kan legge inn i andre ting.
Årsaken til at pumpen byttes er fordi det meste av motor og bil skal fra hverandre, og da synes jeg den er grei å bytte i samme slengen ettersom jeg slipper betale noe for den Walbropumpa
Ser og at du skriver "bytte stabstag bak" men ikke nevner noe om foran?
Tja....de stagene ja....hva heter de egentlig? Det undret vi oss over. For de som lurer så er de som sitter nederst under motoren som gjerne ruster.
De skal da bare byttes i nye originale som ikke er rustet ihjel
