TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#226116  av tojo

Bilde 60 påmeldte Toyota/Lexus Bilde Dette blir bra.

#226547  av chris

Jeg kommer ikke med MR2'en, siden den nå er solgt. Men jeg håper likevel jeg kommer inn på baneområdet med min nye bil? Er jo greit å ha en bil innpå der som man kan stable alt rotet inni? :P

#226558  av sindrejl

chris skrev:Jeg kommer ikke med MR2'en, siden den nå er solgt. Men jeg håper likevel jeg kommer inn på baneområdet med min nye bil? Er jo greit å ha en bil innpå der som man kan stable alt rotet inni? :P
om du betaler for utstilling så kommer du inn med alt. Klin på smoothe felger og senk kjerra samt sote vinduene så kan du stille den ut også ;)

#226573  av Stiansen

Mye råe biler påmeldt nå, gleder meg noe voldsomt :D

#227023  av chris

sindrejl skrev:
chris skrev:Jeg kommer ikke med MR2'en, siden den nå er solgt. Men jeg håper likevel jeg kommer inn på baneområdet med min nye bil? Er jo greit å ha en bil innpå der som man kan stable alt rotet inni? :P
om du betaler for utstilling så kommer du inn med alt. Klin på smoothe felger og senk kjerra samt sote vinduene så kan du stille den ut også ;)
Er jo Executive jo. Ferdig mørke ruter på den :P
Felger og senk blir det nok ikke med det første, så det får holde med de originale 16"erne :P

#228744  av beerba

Begynner å bli VELDIG mange biler påmeldt til banekjøring nå, så de som har ønske om å kjøre på banen bør forhåndsbetale.

"300 påmeldte til banekjøring
Vi ser allerede nå at junitreffet blir det største noen sinne. Det er allerede 300 biler påmeldt til banekjøring! Etter tidligere erfaring er det ikke plass til mer en ca 250 biler å kjøre på banen. Slipper vi inn mer enn dette blir det veldig mye kø og venting for deltakerne. Du kommer vel ikke til ACR for å stå i kø? Til utstilling er plass ikke noe problem. Det er ennå flere tusen kvadratmeter inne på området vi aldri har brukt. Ønsker du å være sikker på at du slipper ut på banen er eneste alternativ å forhåndsbetale nå slik at du sikrer deg plass. Etter 250 betalende er det stopp, og vi slipper nye biler til på banen kun hvis det er kapasitet til dette."

#228762  av sindrejl

betaler på mandag når lønna kjem

#229427  av Akopley

iiik, har jo ikke celica, toyota generelt lenger :(
nesten som om jeg skal printe ut toyota logon å lime over bmw logon for å stå sammens med "gjengen" hehe :lol:

#229453  av sx-4-ever

Jeg har betalt :D Fikk beskjed om at det kosta 400, så jeg satte over 400, men har ikke fått noe bekreftelse eller noe som helst ??

#229780  av elino

F**! :x Jeg sliter med å få fri fra jobben på torsdagen, og får ikke svar før hu som evt skal jobbe for meg vet eksamensdatoene ÅÅÅH...når er det man vet det da? :roll:

#229791  av sindrejl

elino skrev:F**! :x Jeg sliter med å få fri fra jobben på torsdagen, og får ikke svar før hu som evt skal jobbe for meg vet eksamensdatoene ÅÅÅH...når er det man vet det da? :roll:
en uke før eller noe slikt..

#229798  av sindrejl

da har jeg også betalt og er klar for sommerens store eventyr :D

#229808  av ST205RR

sindrejl skrev:da har jeg også betalt og er klar for sommerens store eventyr :D

jeg også :twisted:

#229812  av sindrejl

ST205RR skrev:
sindrejl skrev:da har jeg også betalt og er klar for sommerens store eventyr :D

jeg også :twisted:
har ikke du bilen din til salgs du?? :(

#230038  av ST205RR

sindrejl skrev:har ikke du bilen din til salgs du?? :(

nei har ikke det , om du tenker på den som er YA regga så er det en som holder til på Mo i rana tror jeg...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21