TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn VÃ¥rtreff 2008 / ACR Sommertreff vol.1 2008

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #293084  av KK-ma70

kennethx skrev:Vi får nett se....gidder ikke komme opp med Yarisen en gang til for å si det sånn, selv om det var litt artig det og... :roll:
hihi :mrgreen:
Vedlegg
Kenneth:)
Kenneth:)
ACR juni08 395.jpg (1.75 MiB) Vist 3923 ganger
 #293087  av MR2turbo

mmå bare si takk til alle for en kjempetrivelig helg.. :D

Har ikke bilder fra helga selv, så det hadde vært morro om noen hadde noen bilder av kamelonen og Hiacen, hvis noen vil dele ;)

Klarer ikke å komme i august desverre..
 #293095  av KK-ma70

MR2turbo skrev:mmå bare si takk til alle for en kjempetrivelig helg.. :D

Har ikke bilder fra helga selv, så det hadde vært morro om noen hadde noen bilder av kamelonen og Hiacen, hvis noen vil dele ;)

Har noen knallbra av camelonen og hiacen 8) Komme etterhvert :wink:
 #293096  av sindrejl

DanielJ skrev:En ting jeg hadde satt pris på er om dere ikke begynner å mase etter bildene. Har rundt 444 bilder som skal redigeres og så legges ut på sommertreff galleriet.

Så bare slapp av, bildene kommer ikke om lenge. vil tro de begynner å bli ferdig om 1-2 uker

Mvh
Daniel Laberg Jakobsen
Sommertreff fotograf

ok.. whats your major malfunction?? Hvor har folk maset? Hvorfor er du så utrolig ovenpå da?
Dessuten hva er nå 444 bilder da? Mange som tok mange tusen..
 #293097  av sindrejl

KK-ma70 skrev:
kennethx skrev:Vi får nett se....gidder ikke komme opp med Yarisen en gang til for å si det sånn, selv om det var litt artig det og... :roll:

haha jæken se jeg holder meg godt fast da :D
 #293099  av sindrejl

MR2turbo skrev:mmå bare si takk til alle for en kjempetrivelig helg.. :D

ligger masse bilder av kjerrene dine på bilforumet.no :)

Ellers må jeg takke for et flott treff, mye klaffet veldig bra denne gangen, mye mer kjøring og lite avbrudd.
Tviler også på at jeg kommer i august.
 #293100  av KK-ma70

sindrejl skrev:
DanielJ skrev:En ting jeg hadde satt pris på er om dere ikke begynner å mase etter bildene. Har rundt 444 bilder som skal redigeres og så legges ut på sommertreff galleriet.

Så bare slapp av, bildene kommer ikke om lenge. vil tro de begynner å bli ferdig om 1-2 uker

Mvh
Daniel Laberg Jakobsen
Sommertreff fotograf

ok.. whats your major malfunction?? Hvor har folk maset? Hvorfor er du så utrolig ovenpå da?
Dessuten hva er nå 444 bilder da? Mange som tok mange tusen..
ca 1320 sto kamera på da jeg kom hjem :mrgreen: Har sett så vidt igjennom de nå. Kansje 1\3 såm er brukbare nok til å legge ut :roll: Trenger litt mere trening bak kamera for å ta bilder med fart..
 #293104  av Stiansen

MR2turbo skrev:Knallbra Karl :) gleder meg...
Har et par av deg jeg også, Markus :) Kan ta et til å begynne med av Kamelonen så skal jeg fikse flere :)
Morro å hilse på deg, også stod du jo for underholdninga hjemover også :lol: *kremt trailer kremt* :D

Bilde
 #293118  av Stiansen

oleb skrev:Noen som har oversikt over hvem som vant premier?
Jeg dro før like før premieutdelingen.. :?
Japansk Utstilling:
1. Carbon Supra
2. Markus Mr2 Kameleon
3. Per Erik Schriever R33 GT-R

Europeisk ble vunnet av Bjørn på Dekkspectrum med en hvit Audi S5.
 #293119  av sindrejl

Stiansen skrev:
MR2turbo skrev:Knallbra Karl :) gleder meg...
Har et par av deg jeg også, Markus :) Kan ta et til å begynne med av Kamelonen så skal jeg fikse flere :)
Morro å hilse på deg, også stod du jo for underholdninga hjemover også :lol: *kremt trailer kremt* :D
Haha den trailersjåføren sitter nok og banner ennå :D
 #293123  av kennethx

KK-ma70 skrev:
Bilde
haha!! Blink skudd Karl!!! Ser nesten skrekken i hvitøyet på Sinder der han klamrer seg fast. Sjåføren selv dypt konsentert med tungen ute! :lol: Ser tendenser til hjulløft med orginalt understell og vinterdekk...sa noen satsing? :roll:
 #293124  av Tomera

Takker for ett flott treff! Fikk hilst på mange medlemmer av forumet, så nå har jeg litt flere ansikter å huske enn før ;)
Fikk dessverre ikke kjøt på bane selv, pga diverse ''justeringer'' som må foretaes med bilen, men kommer sterkere tilbake :twisted:
 #293201  av MR2turbo

stiansen, Takker :D jekla frekt bilde ;) gleder meg til å se de andre..

Trailersjåføren fortjente det.. han ville jo ikke stoppe å slippe forbi køen frivillig..hehe...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11