TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #287835  av Lørnings

Den vil nok gå som normalt, men det er jo ikke bra for turboene når lufta kommer i retur fordi gasspjeldet lukkes..? :?
 #287979  av Supramk3turbo

Går nok greit for en liten stund, er jo ikke snakk om så mange bars trykk her :) hehe
 #287986  av TommR

Skal ikke mye trykk til for å svekke hjula i turboen med det mottrykket. Så ville nok prioritert det litt. da lever gutta "blåserene" lenger ;)
 #288461  av Supramk3turbo

Slenger ut et par bilder av glisa mine :D Sykkelen går bra, men supra'n er fortsatt ikke helt frisk. Fatter ikke hva som feiler den nå, men får avvente litt til jeg får de nye viftene, åsså skal jeg montere ny dump ventil. Sliter med at jeg får fuel cut, må nok bare gå over alt av slanger en dag...
Vedlegg
TS.JPG
TS.JPG (230.72 kiB) Vist 511 ganger
ts1.JPG
ts1.JPG (193.78 kiB) Vist 524 ganger
ts2.JPG
ts2.JPG (78.71 kiB) Vist 485 ganger
Sist redigert av Supramk3turbo den 27 des 2008 13:11, redigert 1 gang totalt.
 #288503  av mulle-mek

:D helt syk den sykkelen håper du får orden på kjerra jeg har røket på bhg for f blir litt jobbing denna uken :twisted: skal montere dp og testpipe samtidig håper på litt råere lyd da :D
 #288548  av Supramk3turbo

Hva er det du sier, har topp pakningen din røket også?? Huffda. Mye pakkninger som ryker om dagen. he he :) Moro å skru litt, bare det virker når det kommer sammen igjen...
 #288737  av mulle-mek

:D :D :D i orden igjen var bare å ettertrekke leste på supraforum i sverige at du må ettertrekke opp til 3 ggr den råeste hadde trukket med 140 nm jeg stoppet på 130 nm ser ut til å fungere bra skal kjøre litt til å ettertekke på nytt til helgen skal da montere dp og testpie fra titan motorsport :D gleder meg å høre på lyden :D
 #288755  av Supramk3turbo

Okei, godt å høre, sparte deg for litt arbeid da :D Blir moro å se den igjen nå. Blitt gjort litt siden sisst...
 #289745  av Supramk3turbo

Ja, nå er jeg egentlig litt i tvil her ang. felg valg. Har vært instillt på Brock B1 med bred felg kant lenge nå, men ble plutselig litt i tvil.

Noen synspunkter hadde vært hyggelig...
Vedlegg
SÃ¥nn??
SÃ¥nn??
Denne.jpg (177.07 kiB) Vist 490 ganger
Eller sånn??
Eller sånn??
eller.jpg (25.63 kiB) Vist 760 ganger
 #289747  av ErikG

Kaantfelger!
 #289752  av Supramk3turbo

Syntes bare det så sinnsykt smooth ut med de mange eika felgene...
 #289761  av AE86 Drifter

Kantfelg kler supra,den ville sett mere brutal ut i utseende :twisted: . Noe som passer til det du har under panseret. :D
 #289762  av James

Kantfelg med 5 eiker etter min smak :)
 #289789  av Kjelliken

her må du nok selv velge om du vil ha en bil som skal se mer klassisk smooth med mange eiker eller om du vil ha en mer røff og sporty med mindre felger. Begge lookene er fine det er bare opp til deg hvordan du vil at bilen din skal se ut. :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 62