TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #287746  av Christian

Har spinni 45km i dag, og til og med fått betalt for det! :twisted: :mrgreen: Kjørte lufting og oppvisning for 2 utdrikkningslag.

Bilen går som ei klokke, og jeg tenker ikke lenger over at ratt er på feil side osv, alt føles veldig bra :D
 #287852  av Christian

Kosedag på verkstedet i dag. Montert ekstra dioder for oljetrykksvarsling, koblet opp instrumentene for oljetrykk/temp og kjølevannstemp, samt en AEM bredbåndslambda som jeg tok ut av Mr2'en. Har også byttet bremseklosser og dekk forran og bak :)

Jeg kommer nok til å droppe Rudskogen 1mai, blir nok å kjøre på flyplassen her hjemme i steden fra 1 til 3.mai. Kun 4km fra huset mitt og muligheten til å kjøre til jeg blir sjuk :lol:

Sparer litt kroner som kommer godt med på Våler den 11.mai :)
 #288426  av Christian

Har kjørt endel, og har greid å ødelegge sperra på bilen... Tok ikke helt hintet og presset på litt til, noe som resulterte i dette. Plutselig slo den inn igjen gitt :lol:
Vedlegg
DSC00112.JPG
DSC00112.JPG (424.09 kiB) Vist 876 ganger
DSC00113.JPG
DSC00113.JPG (746.21 kiB) Vist 864 ganger
 #288427  av Christian

Ut på tur, aldri sur...og over ett dekk og trallala :mrgreen: Bilen greide seg fint.

Dagen etter (Fredag) skulle jeg bare sjekke noen småting, ikke kjøre, men det gikk jo dritt da jeg så stripa :lol: Bilen gikk fint som snus, helt til jeg ble litt ivrig.

Hæpp!
Vedlegg
DSC00114.JPG
DSC00114.JPG (645.44 kiB) Vist 979 ganger
DSC00115.JPG
DSC00115.JPG (647.77 kiB) Vist 959 ganger
 #288428  av Christian

Bortsett i fra mitt skadde ego greide bilen seg bra, ble bare noen skader på sideskjørtet på førersiden.

Var hos Reidar (Quicksilver) og hentet en trd sperre i dag. Den monteres i morgen, så er bilen klar igjen. Og forhåpentligvis litt mer lettkjørt enn de siste dagene :lol: :twisted:
 #288430  av Lørnings

Ser jo ut som du får trent mye,får du noe greie på dette drifting opplegget? :wink: Gleder meg til å se bilen virkelig sidelengs til sommeren :D
 #288431  av Christian

Ja, synes da det.
Problemet er vel kanskje at det satses litt vel mye i blant, men det er jo slik det bør være. :twisted:

Arne R har en fin sitat der : "Kontroll? Selfølgelig har jeg ikke kontroll, det er jo hele vitsen! Kjøring over evne!" :mrgreen:
 #288484  av ArildM

Arne R har en fin sitat der : "Kontroll? Selfølgelig har jeg ikke kontroll, det er jo hele vitsen! Kjøring over evne!" :mrgreen:
Best quote ever :mrgreen:
 #288781  av Christian

Tok litt tid, men fikk byttet sperra i natt. Den fungerer helt topp, og alt er som det skal. Eller, nesten i alle fall...fikk noen nasty dunke/skrapelyder da jeg kjørte i sted. Regner med at det er ett drivledd som er synderen. Lyden forsvinner om jeg prøver å kjøre med bilen jekket opp, så det er enten drivleddet eller hjullageret.

Rekker uansett ikke å bytte det før Våler, men skal vel endel til før det ikke kan kjøres med :)
 #288812  av Christian

Det er ikke sperra. Lyden var der før jeg byttet også, men svakere. Etter 30min med kjøring i går er den blitt merkbar høyre. Og den kommer ifra høyre bakdekk. Hadde en kompis til å høre etter, så er helt sikker.

Men det kunne vært sperra også, det er riktig :)
 #289365  av Supramk3turbo

Så deg på våler i dag, Ser ut til at bilen funker bra :) Artig å se på, du hadde et par skikkelig fine breier i s.komb før langsiden :)
 #289441  av Arne rebel

Når det gjelder det lille "uhellet" Christian hadde på langstrekka så var ikke det noe jeg var ansvarlig for, bare for å ha forsvart meg først som sist, men håper han kommer sterkere tilbake neste gang :mrgreen:
 #289451  av Amund

Arne rebel skrev:Når det gjelder det lille "uhellet" Christian hadde på langstrekka så var ikke det noe jeg var ansvarlig for, bare for å ha forsvart meg først som sist, men håper han kommer sterkere tilbake neste gang :mrgreen:
Sikker på det Arne? Du satt jo på og pusha han temmelig hardt der på slutten :wink: hehe
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 28