TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt MR2 MK2 m/ 3vz-fte -> 3s-ge

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #299564  av JK86

når kommer det video/lyd fil for folket?
 #299782  av erling

:D De fleste sosiale planer gikk i vasken i kveld da jeg fant ut at jeg måtte jo ut og kjøre :D Så har vært ute å lufta litt ikveld, men har ikke vært på trykk enda da jeg ikke har kjøling på intercooler og ikke har mappa trykksiden. Knipsa to halvtamme snutter fra oppstart, iallefall noe litt lyd om ikke annet. Med gaffateip og fraktbrev over skilt såklart :wink:

#299796  av lexusmann

RÃ¥ lyd, da Erling!!! :D
Hørtes nesten ut som en v8' er.... :lol:
 #300212  av Morten

Hvordan går det med mappinga da Erling? Regner med IC'n har blitt drukna med masse vann for lenge siden nå? :lol:
 #300258  av erling

Morten skrev:Hvordan går det med mappinga da Erling? Regner med IC'n har blitt drukna med masse vann for lenge siden nå? :lol:
Den er forsatt tørr. :| Men er ca halvferdig, mangler noen fittings men blir ferdig med greiene i helga. :wink: Har lagt inn mappet du laga så blir mapping i helga/neste uke. Herr http://www.efmotor.no må lokkes med trippel dose gulerøtter så blir det kaaanskje bremsing før gatebil. Men du må pelle deg tilbake fra japan så du rekker g.b :wink:
 #300299  av Lørnings

Skal du til gatebil med bilen Erling? Isåfall må vi møtes, jeg vil se!!(og høre!) :D

Hva slags turbotrykk skal du kjøre forresten?=)
 #300366  av erling

Lørnings skrev:Skal du til gatebil med bilen Erling? Isåfall må vi møtes, jeg vil se!!(og høre!) :D

Hva slags turbotrykk skal du kjøre forresten?=)
Lurer litt på å ta en tur om alt er klart. Må se litt hvordan det funker først. :wink:

Skal bare kjøre ca 0.6 bar nå i år, håper det holder greit uten problemer :)
 #300379  av kvassheim

tror nesten jeg må svinge innom neste gang jeg skal hjem å spise mor sine kjøttkaker å ta en titt..
å da kjører jeg caldinacelica, så jeg er litt kul jeg også 8) , men ikke så kul som deg erling
 #300989  av erling

Går litt tregt med mappingen, brukte hele kvelden på å klø meg i skallen over en masse error å kødd i tabellene på megasquirten, fant til slutt ut at 12 til 220 volts konverteren jeg bruker til å lade pcen med av en eller annen grunn tøyser til kommunikasjonen mellom pc og ms.. Så da jeg dro ut den forsvant problemene, det kjipe er at batteriet bare varer i 20 min :P Noen som vet hvorfor det bor onde ånder i konverteren min? Har ikke greie på slikt jeg. Men filming derimot, her er en superflott og lang videosnutt :mrgreen:

Er bare på 0.1-0.2 bar enda da.
 #300991  av ArildM

Hvordan kommuniserer du mot MS da? Kan ikke skjønne at AC adaptret skulle ha noe å si med mindre det blir noe støy i et eller annet ledd? :S
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 25