TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felger og sommersko til Lex'n.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #288871  av tunamgu

Forhandler nå med selgeren på disse brukte felgene da de er dyre som nye sannsynligvis i denne dekkstørrelsen.kommer til å kjøpe pakke i usa da de er mye billigere.hva synes dere?er ikke de awsome?litt mange bilder,men dere tåler det.elegant og ikke så vulgær.

18x8 45+ 225/40/18
18x9 45+ 255/35/18
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #289378  av QuiNlan

Har blitt så sykt gira på 19" i det siste. Har funnet felgene og, i ET45. Forskjellen mellom 235/40 R18 og 235/35 R19 er 19mm, det er ikke veldig mye akkurat. Grunnen til at jeg ble gira på 19" igjen var at jeg fant særdeles billige dekk, under halv pris av hva jeg har fått på dekk1.
 #290014  av Syns

Sitter å leter etter felger på nettet nå. Vurderer å bestille disse fra http://www.gummihuset.se. De leverer til nærmeste postkontor i Sverige, så må kjøre over å hente dem selv.

Bildet er noe lite, men det var det jeg fikk til :oops: De koster forresten 1600 svenske per stk i 18". Altså 6400 for 4. Finner ikke info om ET på dem, men de kom opp når jeg søkte etter felg til Lexus is200, så regner med dem passer. Hva tror dere?
Vedlegg
shop.jpg
shop.jpg (4.64 kiB) Vist 4581 ganger
 #290020  av Syns

Det var jo en fin pris. Vet du om de har i sort også? Fant ikke på sida deres.
 #290021  av tunamgu

du må nok ringe de.er vel litt langt fra porsgrunn til bodø,men de sender sikker.
 #290023  av Syns

Ja står på forsiden at de bruker Tollpost. Men har du navnet på de flegene da?
 #290038  av galx

Flotte felger, men dere får et problem med innpresset..
Ikke er det innenfor det lovlige innpresset, og sjangsen for at dekk tar i skjerm (spes. fremme) er veldig stor.
Mulig dere klarer å få det til, kommer litt ant på dekkene hvor mye de bygger ut. Tvi tvi :wink:
 #290049  av tunamgu

har fått litt råd på amerikanske forum og de sier det går fint.jeg satset på det.
 #290081  av Syns

Tenkte på det samme. Jeg vil heller finne noen som er lovlige. Surt å bli stoppet å må skaffe nye felger plutselig. Men de fleste felger som kommer opp når man søker etter 18" til is'n er jo ET40. Noen som har tips om noen pene, svarte felger med kromkant? :D
 #290111  av QuiNlan

Den hvite bilen over her hadde blitt særdeles sexy med svarte felger og krom kant :)
 #290113  av galx

Syns skrev:Tenkte på det samme. Jeg vil heller finne noen som er lovlige. Surt å bli stoppet å må skaffe nye felger plutselig. Men de fleste felger som kommer opp når man søker etter 18" til is'n er jo ET40. Noen som har tips om noen pene, svarte felger med kromkant? :D

Lurt å satse på lovlige felger, politi er svært opptatt av dette når dem stopper en slik bil som har grome felger og dekk. USA har jo helt andre regler enn oss her i Norge..
Forsøk å ta en titt inne hos streetdesign.no
Syns dem hadde et godt utvalg, men det ka jo være at også felger som står avbildet i et40 kan leveres i et45..man må nesten bare ringe og høre.

Tips: Jeg selv "fant" felger hos Streetdesign.no, men fikk Adekk.no (på Andøya, dem som pleier å ha stand på Sommertreff på ACR), til å bestille/undersøke på innpress og sånt. Disse karene har peiling. Levert Bodø ble dette mye billigere enn det Streetdesign kunne tilby..
 #290117  av Syns

Tror jeg har funnet ut hva jeg skal ha. Zito GTR. Levers med ET45. Felg med dekk til 9990,- hos Dekk-kjelleren as.
zito-GTR_0003.jpg
zito-GTR_0003.jpg (74.1 kiB) Vist 4506 ganger
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16