TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bursdager og gratulasjoner

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #383846  av ad92

kjedelig å være skuddårsbarn! til å med facebook har problemer med bursdagsfunksjonene når det gjelder skuddårsbarn :lol:

jaja 20 neste år da!! da blir jeg 5!!! :twisted: :twisted: :twisted:
 #383981  av inzane2012

Har gjort denne tråden til en prioritert tråd da jeg syns den fortjener å vere godt synlig :)
Denne tråden trenger ikke bare vere for bursdags gratulasjoner, det at du kanskje har fått ny jobb, eller har fått barn er jo og noe som fortjener gratulasjoner, så dere er mer enn gjærne velkomne til å dele det her :)

men at du har fått ny toppdekselpakning, eller kjøpt nye felger, tror jeg godt vi kan holde uttafor, så får denne bli for mer spesielle hendelser i livet :)
 #384001  av mr292

ad92 skrev:kjedelig å være skuddårsbarn! til å med facebook har problemer med bursdagsfunksjonene når det gjelder skuddårsbarn :lol:

jaja 20 neste år da!! da blir jeg 5!!! :twisted: :twisted: :twisted:
drittøfft. gratulerer med 4,75 årsdagen som var 29 februar. har kunnet tenkt meg å være født 29 feb selv. inbiller meg det er morsomt å svare "4 år" når noen spør om din alder :P
 #384007  av ad92

hehe takk for det :)

ja er litt tøft og så kommer alltid "ka ti du feira bursdagen da? skal e si gratulere med dagen?!" :lol:
 #384271  av ArildM

Gratulerer meg selv med min første faste jobb med normal betaling siden 2006.
Retursjef på Elkjøp :)
NÃ¥ skal det feires :mrgreen:
 #384275  av ArildM

Bilde
Ble en svipptur på polet etter at jeg hadde fått godmeldingen :D
 #384286  av ErikG

ArildM skrev:Gratulerer meg selv med min første faste jobb med normal betaling siden 2006.
Retursjef på Elkjøp :)
NÃ¥ skal det feires :mrgreen:
Grattis, er det du som får all kjeften hver gang det er noe feil hos Elkjøp da? ;)
 #384293  av ArildM

Hehe blir vel jeg som får all kjeften ja, men det er jeg vant med fra tidligere jobber så det skal jeg nok talke :wink:
 #385373  av mr2storbrua

Da gratulerer jeg forumet. Vi har satt ny rekord i høyest antall samtidige brukere på forumet. Dette skjedde 25 Mar 2011 08:52 og tallet er 63. Bilde
 #385377  av ArildM

Wohoo :D
 #385402  av ad92

inzane2012 skrev:hmmm, lurer litt på hva det sier om oss at vi hadde flest antall pålogget samtidig kl 9 om morran :P hehe
tror alle er innom når de er på jobb / skole :lol:
 #385411  av inzane2012

ad92 skrev:
inzane2012 skrev:hmmm, lurer litt på hva det sier om oss at vi hadde flest antall pålogget samtidig kl 9 om morran :P hehe
tror alle er innom når de er på jobb / skole :lol:
tydeligvis, meg selv inkludert ;) haha
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14