TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #361693  av predator

Ny leppe i carbon er bestilt , samt hvite skiver til instrumentene , carbon plate forran instrumentene , Rouge Motorsportvinge ser ut til å ordne seg også , samt venter på stoff/skinn prøve fra LCD Interiors på setene og dørtrekka. Blir mulig skinn og carbon der også.
Tror det vil bli rått.. Er også på utkikk etter carbon sideskjørt, men det er jaggu ikke lett og finne... Finner til alle andre biler omtrent, men ikke mr2 sw20 :roll:
 #362542  av predator

Da er Rouge Motorsport vinge type A bestilt :mrgreen: Leveringstid 3-4 uker ..

Bilde

Viste også bilen på verksted til etterkontroll i dag, da jeg fikk 2stk 2er feil på siste eu.
Så nå er det 2 år til neste gang :)
Sist redigert av predator den 07 jul 2010 20:03, redigert 1 gang totalt.
 #362559  av predator

inzane2012 skrev:så di sender sånt til norge allikavel?? hvor mye kom den på??? er veldig sugen på den vinga sjøl :)
De gjorde ett unntak for meg. :mrgreen: Fortalte de historien , der jeg har skrevet wtb tråder på omtrent alle mr2 forum som er i verden. Uten resultat :roll:
Samt ordnet en tråd her på forumet gjennom ett annet firma for og kopiere den.
Så da jeg skrev mail til de og skulle prøve en siste gang, så fikk jeg en positiv mail tilbake, der han sa han skulle høre med fraktefirma om pris.
Kom seg på omtrent 2500.- pluss moms.
 #362575  av James

predator skrev:
inzane2012 skrev:så di sender sånt til norge allikavel?? hvor mye kom den på??? er veldig sugen på den vinga sjøl :)
De gjorde ett unntak for meg. :mrgreen: Fortalte de historien , der jeg har skrevet wtb tråder på omtrent alle mr2 forum som er i verden. Uten resultat :roll:
Samt ordnet en tråd her på forumet gjennom ett annet firma for og kopiere den.
Så da jeg skrev mail til de og skulle prøve en siste gang, så fikk jeg en positiv mail tilbake, der han sa han skulle høre med fraktefirma om pris.
Kom seg på omtrent 2500.- pluss moms.
ikke værst! :wink: God pris fekk du også.. :)
 #362583  av predator

Takker :)
Ja, prisen var ikke til å klage på nei .
Hadde kjøpt den om det var 4500.- og jeg da .. :lol:
Rimelig fornøyd no ja.. Gleder meg til å få den på. Usikker på om jeg blir og ha den på med en gang, eller om jeg skal vente til neste år , da jeg skal hallakkere :roll:
 #362598  av inzane2012

syns egentlig det er ganske merkelig at di ikke skulle kunne sende ut av landet, for den vinga er jo ikke akkurat stor, tung og vanskelig å pakke... men prisen du fikk var jo svinbillig :) nesten så jeg får ringe å mase på di litt jeg og, vist ikke får jeg heller reise bort dit personlig å kjøpe den, og sende den heim med posten ;)
 #362604  av predator

inzane2012 skrev:syns egentlig det er ganske merkelig at di ikke skulle kunne sende ut av landet, for den vinga er jo ikke akkurat stor, tung og vanskelig å pakke... men prisen du fikk var jo svinbillig :) nesten så jeg får ringe å mase på di litt jeg og, vist ikke får jeg heller reise bort dit personlig å kjøpe den, og sende den heim med posten ;)
Grunnen til at de ikke sender til utlandet er fordi de vet ikke hvordan posten her i norge behandler pakkene.
Jeg måtte skrive at hvis vingen hadde fått skader under frakten, så sto ikke de ansvarlig for skadene.
De hadde visst sendt pakker til utlandet tidligere, men varene hadde blitt skadet, og kunden satte de ansvarlig før det.
 #362798  av predator

Bestilte HKS EVC-S BC i dag, så da er bestillinga før i år ferdig .. Hvis det ikke dukker opp noe spesielt da, eller at bilen av en eller anna grunn skulle bli trass :)
Det som er på vei over fjorden da er:

HKS SSQV 3 m resirk (mottatt og montert)
HKS EVC-S BC (Ikke mottatt)
Hvite Innstrumentskiver (Ikke mottatt)
Carbonplate forran innstrumenter (Ikke mottatt)
Frontleppe i carbon (mottatt og montert)
Vinge-Type A. RougeMS (Ikke mottatt)

Neste år blir jeg da å trekke opp setene / dørsidene og hellakkere bilen i svart . Usikker på hvilken svart, så innspill mottas med stor takk :)
Kan hende den blir orginalfargen. Liker den godt...
Sist redigert av predator den 18 jul 2010 11:52, redigert 2 ganger totalt.
 #362971  av predator

john_e skrev:Hva med gunmetal grå med jet-black flakes? :D
Har du bilder av den fargen? :mrgreen: Hørtes ganske så rå ut da, men vil gjerne se bilder..
 #363338  av predator

Da har frontleppa ankommet .
Har ikke sjekka passformen enda, men ser rimelig feit ut jah.. :mrgreen: Ifølge selger, skal det være bolt on .,..

Bilde

Bilde

Bilde
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19