john_e skrev:Må ta med et bilde av litt interiørarbeid også![]()

john_e skrev:Må ta med et bilde av litt interiørarbeid også![]()
Audun F skrev:Ja, lønner seg å lære symaskina!john_e skrev:Må ta med et bilde av litt interiørarbeid også![]()
![]()
Lager du det selv?
Audun F skrev:Symaskin er ålreit ja - har du noe tips om stoffet du bruker?Kjøpte det på en ganske stor stoffbutikk i Trondheim.
john_e skrev:Tok meg tid til å pusse opp innsiden av gasspjeldklumpen så det ble fint og shiny (husker ikke det skikkelige navnet på delen i farta)Den var blitt blank og fin - hvordan gikk du frem for å få spjeldet så blankt?
john_e skrev:Har brukt det samme i døreneBILDER!
Audun F skrev:Har ingen bilder av interiøret som egner seg til opplasting, alle er gigantiskejohn_e skrev:Tok meg tid til å pusse opp innsiden av gasspjeldklumpen så det ble fint og shiny (husker ikke det skikkelige navnet på delen i farta)Den var blitt blank og fin - hvordan gikk du frem for å få spjeldet så blankt?
john_e skrev:Har brukt det samme i døreneBILDER!
PerX skrev:Mr2 er en av de verste bilene jeg har luftet kjøleannlegget på, just hate it!Ja, er noe dritt å få til
john_e skrev:Ta deg en testtur til melhus da?
Skal skifte olje og filter i morgen (fri fra skolen) og ta en testtur i dagslys
Tribalti skrev:Kan gjøre det en dag!john_e skrev:Ta deg en testtur til melhus da?
Skal skifte olje og filter i morgen (fri fra skolen) og ta en testtur i dagslys
predator skrev:Det vurderte jeg også , men fra usa, og da selgeren var så syyykt treg med å svare på mail, droppa jeg det..Ok, men tror det kunne blitt tøft med bare bredderne på din, sammen med den eksisterende stylinga!