TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 na Tougestuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #378966  av john_e

Audun F skrev:Symaskin er ålreit ja - har du noe tips om stoffet du bruker? :)
Kjøpte det på en ganske stor stoffbutikk i Trondheim.
Er vel noe sånt som "Sort imitert møbelruskinn" tror jeg.
Det er lett å sy gjennom 2 lag, men 3 begynner å bli litt rykkete.
Har brukt det samme i dørene :)
 #378978  av Audun F

john_e skrev:Tok meg tid til å pusse opp innsiden av gasspjeldklumpen så det ble fint og shiny (husker ikke det skikkelige navnet på delen i farta)
Den var blitt blank og fin - hvordan gikk du frem for å få spjeldet så blankt?
john_e skrev:Har brukt det samme i dørene :)
BILDER! :D
 #379139  av john_e

Audun F skrev:
john_e skrev:Tok meg tid til å pusse opp innsiden av gasspjeldklumpen så det ble fint og shiny (husker ikke det skikkelige navnet på delen i farta)
Den var blitt blank og fin - hvordan gikk du frem for å få spjeldet så blankt?
john_e skrev:Har brukt det samme i dørene :)
BILDER! :D
Har ingen bilder av interiøret som egner seg til opplasting, alle er gigantiske :)

Gasspjeldet brukte jeg autosol, tøyfille og litt tid på :)
 #379932  av john_e

Har omsider fått festet opp eksosanlegget, så satser på en innkjøringsrunde etter skolen i morgen! ;)

Har fortsatt noe rust som må fikses før eu, pluss at jeg må bytte til originalfjærer+ratt :?
GLEDER meg til eu-kontrollen er overstått, da blir det å skru den tilbake i godformen igjen 8)

Er 30min. inn i den første innkjøringstimen nå, og den tiden måtte brukes på kjølesystemslufting :roll:
 #380003  av john_e

Var nettop på en kjøretur, og temperaturen var litt høy, så regner med det er igjen litt luft i kjølesystemet enda.
Radiatoren var ikke spesiellt varm nå, så er noe muffens der :?
 #380015  av PerX

Mr2 er en av de verste bilene jeg har luftet kjøleannlegget på, just hate it! :shock:
 #380034  av john_e

PerX skrev:Mr2 er en av de verste bilene jeg har luftet kjøleannlegget på, just hate it! :shock:
Ja, er noe dritt å få til :)
Gjorde et nytt lufteforsøk nå, og har fått varme i radiatoren, pluss at temperaturen ligger stabilt rett over midten på måleren.
Skal skifte olje og filter i morgen (fri fra skolen) og ta en testtur i dagslys ;)

Har noe sykt med hvit kondens fra eksosen, men det har ligget ute i dyp snø og vind i hele vinter, så satser på at det bare er vanndamp :) (Var ingen røyk tidligere da jeg kjørte uten eksosanlegget)
 #380065  av Tribalti

john_e skrev:
Skal skifte olje og filter i morgen (fri fra skolen) og ta en testtur i dagslys ;)
Ta deg en testtur til melhus da? :twisted:
 #380074  av john_e

Tribalti skrev:
john_e skrev:
Ta deg en testtur til melhus da? :twisted:
Kan gjøre det en dag! ;) Blir sansynligvis etter innkjøringa er ferdig (7 timer igjen)

Må si at mr2'en føles ganske tailhappy med vinterhjul på asfalt 8)
 #380144  av john_e

Vurderer sterkt å få tak i komplett ABflug stylingkit med breddere til Mr2'en nå, det er så utrolig tøft :mrgreen:
Fant et til 7000 med frakt fra England :)
 #380154  av predator

Det vurderte jeg også , men fra usa, og da selgeren var så syyykt treg med å svare på mail, droppa jeg det.. :roll:
 #380167  av john_e

predator skrev:Det vurderte jeg også , men fra usa, og da selgeren var så syyykt treg med å svare på mail, droppa jeg det.. :roll:
Ok, men tror det kunne blitt tøft med bare bredderne på din, sammen med den eksisterende stylinga! :) Noe å vurdere? ;)
Selgeren jeg muligens handler fra sender kittet dagen etter betalingen er godkjent, så skal gå raskt hvis jeg slår til ;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 54