fant ut på internett at det skulle 0-30 olje på kompressoren, og at "toyota-oljen" va gått "ut av systemet"
Jeg trodde i dag at jeg virkelig tok livet av motoren. Etter at jeg etterfylte olje på kompressoren, så startet jeg motoren, lot den stå og gå litt så den skulle bli litt varm. Jeg skulle med andre ord sjekke om kompressoren virkelig fungerer ( har ikke indikator-lys). i verksteds håndboken sto det at om jeg trykte gasspedalen rett inn når den sto i fri, så skulle den begynne å lade. det skulle kunne ohmes på den elektromagnetiske clutchen.
Tenkte å bare prøve først å se om jeg merket noen forskjell på motoren, satt meg inn i bilen, trykte gasspedalen rett inn, (passet selvfølgelig på turtallet) og da hørte jeg et svært smell, så hostet motoren litt og stoppet

. slo av tenningen og prøvde og starte, det var rar lyd i motoren, hostet og startet ikke. så gikk jeg bak i motorrommet for å se etter "skader", det som møtte meg var en intercooler som hadde blitt blåst ut av slangen, som jeg ikke hadde tatt slangeklemmen på igjen etter oljefyllingen
konklusjon, kompressoren funker, og lader

94- Nissan Patrol Y60 4.2TD lang type. 35" hjul
88- BMW E34 525i, 6'er 130hk (solgt)
89- Nissan Patrol Y60 2.8td kort type 35" hjul
98- BMW E46 320i, 6'er 150hk (solgt)
88- Toyota mr2 AW11 supercharger (solgt)