ArildM skrev:Blir bra dette 
Kantfelger er både og, ST185 er en av få biler jeg liker like godt med og uten kantfelg. Begge kan utgjøre skikkelig rå felger på en ellers kul bil 
Hehe, ja. Det er en smak og behag sak. Grunnen til at jeg vil ha nye felger er at OZ felgene har fått litt stygge skader over åra, så jeg vil helst ha strøkne kantfelger til sommern.

Vet dere om 18"x8-9 blir for stort på disse bilene eller er 17"x8-8,5 mer enn nok?
Andrepedersen skrev:10mm fremme? PÃ¥ hvor stor felg?
Har bare 5mm der med 8" felg..
Ang felger til disse slet jeg også
jeg synes at disse bilene med hjulbuene nedåt dekka og spacere som fyller ut + en flott kantfelg er overhodet ikke feil. Hadde kjørt med oz'ene på vinter hadde jeg vært deg, og funnet meg noen gromme felger med kant til sommer 
Tja, blir vel 17x8-8.5 eller 18x8-9 om det går. Blir det for mye, så får jeg valse litt.

Gjør ikke noe om hjulene står litt utenfor, blir litt sånn stance style da, hehe.
OZ felgene blir nok solgt, siden dette er en bil som har vært vinterlagret hele sitt liv i følge forrige eier. Har følgt og skal forsette å følge den regelen.. Har ikke hjerte til å se gullet mitt ruste vekk.
En ting er sikkert og det er at disse bilene klær veldig godt hvite felger synes jeg da! Hvordan hadde disse tatt seg ut i hvitt tror dere? Trenger ikke være SSR Type-O felger, men samme stilen.

Tenkte å ha på rød felg tape rundt kanten også, så matcher det fargen på bilen. Kan jo bli tøft det!

Celica st185 90' prosjekt, 450-500hk bygg! -
viewtopic.php?f=61&t=41225
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!