CelicaTurbo og jumbo: Tror heller jeg er DUMdristig
jan-erik: Tror jeg løser dette da det kun er forstillinga som er problemet... så bare se i bakspeilet at en shabby aw11 som drar innpå rundt ARC8) (...det siste var bare ironisk ment

)
Etter litt måling av aw11 mot sw20en sine innfestinger i understellet ble svaret:
*Mellom støtdempertårn bak - sw 20: 100cm mot 100,6cm på aw11en.
Altså 0,3 cm feil på hver støtdemper. Bilen er senket ca 6-7cm mot en orginal sw20 så camberen bak skulle ikke være langt unna. Innfestinga under er lik den på sw20en.
*Mellom støtdempertårn framme - sw20: 112cm mot 106cm på aw11en.
*Mellom innfestingene til bærearmer fremme - sw20 : 70,5cm mot 70cm på aw11en.
Dvs at støtdemperen i tårnet å hver side fremme må flyttes ut ca 3cm for å få samme camber som sw20en.
Når jeg hadde prøveturen brukte jeg bærearmen til aw11en fordi jeg syntes den skrevde for mye med sw20 bærearmen. Trodde jeg fikk orginal camber, det jeg glemte var at innfestingen til støtdemperen på hubben til sw20en bygger mye mindre ut fra bilen en aw11 hubben. Etter en del grubling tror jeg grunnen til at den føltes nervøs var et ved en dump eller litt vridning på rattet ploget hjulet for mye på utsiden av dekket da camperen ble motstatt av det den skulle være
