JEG føler livet er verdt å leve når man vet man har en sportspil i hagen.
Når man holder nøkkelen i hånda og bare gliser fordi man vet man skal på tur med en bil som bare vræler det sykeste vrælet og spiser svinger.
DA lever jeg livet, på tross av hva som helst annet som noen gang har gått meg i mot.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Liten tur tilbake i tid, fra når jeg lånte 5D MKII av canon. Skutt med canon 5D MKII (duh...) og 35mm f1.4 på ISO 1000 (tusen, ikke hundre ). Bilde er fra flymuseet på gardermoen.
Sitter her med feber for 5 dagen på rad, så er ikke helt oppegående og føler meg litt frakoblet virkeligheten, så mulig det bilde her ser bedre ut i feber rus enn noe annet...
Kjøpte nikkor 85mm f1.4g for å binde med til nikon, og slippe tenke mer på Canon 5DMKII + 85mm f1.2. Men.. faen.. klarer ikke slutte tenke på den linsa..
Utrolig fine bilder, og gir en voldsom inspirasjon til en nybegynner med speilreflex. liker de mange ulike vinklene, samt komposisjonene. Ligger nok en del planlegging bak bildene.
Gjennomført!
og du som sa interiør bilder var kjedelig hehe
men jaggu klarer du nå å ta skikkelig flotte interiør bilder og noe jeg har savnet lenge i denne tråden din marius
celicat23 skrev:Er ikke min feil at folk stort sett møter opp med interiør full av møkk og tomme flasker hehe
nei, det er sant nok det er ikke så fint med ett nedstøva og skittent interiør når du kommer å tar bilder...
da hadde til og med ikke jeg gidda å ta tatt bilder med mobilen en gang