TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #368869  av lexusmann

:shock: NYDELIG!! :shock:
:D
 #368870  av ArildM

JEG føler livet er verdt å leve når man vet man har en sportspil i hagen.
Når man holder nøkkelen i hånda og bare gliser fordi man vet man skal på tur med en bil som bare vræler det sykeste vrælet og spiser svinger.
DA lever jeg livet, på tross av hva som helst annet som noen gang har gått meg i mot.
 #368947  av celicat23

Liten tur tilbake i tid, fra når jeg lånte 5D MKII av canon. Skutt med canon 5D MKII (duh...:D) og 35mm f1.4 på ISO 1000 (tusen, ikke hundre ;)). Bilde er fra flymuseet på gardermoen.

Bilde
 #369670  av celicat23

Sitter her med feber for 5 dagen på rad, så er ikke helt oppegående og føler meg litt frakoblet virkeligheten, så mulig det bilde her ser bedre ut i feber rus enn noe annet...

D700 + 16-35 VR (aka "flare kongen")

Bilde
 #370867  av GhostRider88

Utrolig fine bilder, og gir en voldsom inspirasjon til en nybegynner med speilreflex. liker de mange ulike vinklene, samt komposisjonene. Ligger nok en del planlegging bak bildene.
Gjennomført!
 #371274  av inzane2012

og du som sa interiør bilder var kjedelig :) hehe
men jaggu klarer du nå å ta skikkelig flotte interiør bilder og noe jeg har savnet lenge i denne tråden din marius :)
 #371285  av Andreazz

celicat23 skrev:D700 + 50mm f1.8

Bilde

Bildet der kunne jo vært fra den scenen i Gone in 60 seconds, der de drar til en riking for å stjele Lamboen som er identisk med denne :D
 #371295  av inzane2012

celicat23 skrev:Er ikke min feil at folk stort sett møter opp med interiør full av møkk og tomme flasker :) hehe
nei, det er sant nok det :) er ikke så fint med ett nedstøva og skittent interiør når du kommer å tar bilder...
da hadde til og med ikke jeg gidda å ta tatt bilder med mobilen en gang :P
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 103