TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #409221  av inzane2012

om jeg ikke tar helt feil så tjente han fyren her nesten 600k året før, og 150-180 av det var i overtid :P så han hadde rekna med en god baksmell, bare ikke fullt så mye :P
 #409236  av Holger

En kolega av meg fikk igjen 60k, mens jeg bare må nøye meg med 3, hehe :roll:
 #409238  av ArildM

Rart hvordan noen skryter av å ha fått igjen mye, og andre klager over å ha fått baksmell. Det er jo skatt man uansett skulle har betalt, eller at man har betalt for mye.

Jaja, er vel bare jeg som er sjalu siden meg må vente til i slutten av året med skatteoppgjøret :lol:
 #409240  av celicat23

Så bedritent altinn.no er så tror jeg at jeg må vente til slutten av året for å finne ut av min egen skatt jeg og :roll: Etter så mye kritikk forrige år så klarer de faen meg å drite seg enda mer ut i år. Fantastisk.
 #409251  av Mr_Storbrua

Er dette en god pc? : http://www.netonnet.no/art/data/laptop/ ... 6194.5055/

Brukes kun til å surfe på nettet med.. Har en 13"ish pc nå, å kunne tenkt meg enda ett hakk mindre, men føler de 8" blir for små..

Har dere eventuelt andre forslag, til en fornuftig pris.. Gidder ikke bruke 12K på en mac for å sjekke forumet :P
 #409258  av celicat23

Styr unna.. Har en ASUS 1215b med samme prosessor og noe radeon kort, og det duger bare ikke. Da skal du i vert fall ha VELDIG små krav, for bare det å se på diverse internet sider går treigt så fort det blir noen flash animasjoner og lignende. Og videofiler trenger ikke være sånn KJEMPE hd før maskin begynner å slite. Gjør deg en tjeneste og kjøp en med minst intel i3 prosessor. Den her koster ikke SÅ mye mer, og burde gjøre en mye bedre jobb:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647350
 #409269  av ArildM

celicat23 skrev:Styr unna.. Har en ASUS 1215b med samme prosessor og noe radeon kort, og det duger bare ikke. Da skal du i vert fall ha VELDIG små krav, for bare det å se på diverse internet sider går treigt så fort det blir noen flash animasjoner og lignende. Og videofiler trenger ikke være sånn KJEMPE hd før maskin begynner å slite. Gjør deg en tjeneste og kjøp en med minst intel i3 prosessor. Den her koster ikke SÅ mye mer, og burde gjøre en mye bedre jobb:

HELT enig! E serien prosessorer fra AMD er trege prosessorer. Som Marius sier, legg i en 1000lapp ekstra og kjøp deg en maskin i 4-5000, du får fort minst dobbel ytelse da.

OT: På lørdagen kommer AMD7970 skjermkort :D Gave til meg selv etter MYE overtid denne mnd 8)
 #409292  av ArildM

Da gav "pigg"dekkene mine seg etter 12 sesonger med hard kamp mot naturkreftene. Fant en skru i det ene bakdekket som var spikern i kista for disse dekkene. Kudos til Gislaved.

Ble nye felger i dag, litt før planlagt. TSW 8x17, gikk akkurat.

Som de fleste har fått med seg (alle fall i Trøndelag), så regner det Litt, så bedre bilder kommer.
Fornøyd :)
 #409297  av celicat23

Fikk på sommerdekka på bmw'n igjen, og kjørte den ett par meter. De som eier huset har ikke skrudd på vannet ute enda, og man parkerer ikke baby'n sin møkkete i garasjen, så inntil det blir helt tørre veier over alt eller de skrur på vannet så blir det ikke noe mer.

...og jeg lurer veldig på om det må monteres ett greit stort anlegg i bilen. Mhm. Lure, vurdere.
 #409302  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:Styr unna.. Har en ASUS 1215b med samme prosessor og noe radeon kort, og det duger bare ikke. Da skal du i vert fall ha VELDIG små krav, for bare det å se på diverse internet sider går treigt så fort det blir noen flash animasjoner og lignende. Og videofiler trenger ikke være sånn KJEMPE hd før maskin begynner å slite. Gjør deg en tjeneste og kjøp en med minst intel i3 prosessor. Den her koster ikke SÅ mye mer, og burde gjøre en mye bedre jobb:

Takker for tipset.. Er helt grønn når det gjelder pc.

Er vel bedre å bruke 4-5K på en pc jeg blir fornøyd med, enn en pc til 3,5K som jeg bare irriterer meg over. Fant ut at min gamle pc var 14,1", så da er jo 13,3" endel mindre.

Blir nok kjøpt inn en sånnen
  • 1
  • 812
  • 813
  • 814
  • 815
  • 816
  • 1173