TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #409529  av inzane2012

Etter å ha sett gårsdagen F1 løp idag, så tror jeg at jeg har fått meg en ny favoritt fører som jeg kommer til å heie litt ekstra på fremover :)
Jaggu godt å se litt friskt blod vere med å kjempe i toppen, Perez tror jeg har en lysendes fremtid, og en sterk kandidat til å ta over plassen til Massa vist han ikke skjerper seg...
 #409619  av 2r-e-rik

ArildM skrev:Singel jeg ja, så jeg kan godt overta henne hvis hun er i rett stand og alder :oops: 8)
89 model, egenvekt på 53 kilo. tror ikke hun har så mange eiere, ser grei ut i lakken.. har prøve kjørt uten å finne feil. gies bort grunnet fotball interesse..
 #409653  av ArildM

Huff. Snakker om objektivisering av damer da :oops:
Hørtes da ut som en grei dame det, ikke noen storfan av fotball, men noen feil må man vel leve med :wink:
 #409657  av inzane2012

jeg vil nå si at det er ett STORT pluss at hu ikke er noe storfan av fotball :) hadde hu vert storfan av Formel1 derimot, så hadde det vert perfekt, kunne tilgitt mye da :)

Fikk en "glad"nyhet idag da, så fort kjerringa får ordna seg nybil og vi tegner fellesforsikring så koster ikke motorsykkelen min mer enn ca 3500kr i året, ikke dårlig det for en 1000cc R sykkel :P
 #409853  av ArildM

Det snør i Trøndelag, men sola skinner på TS-ogn 8) :mrgreen:
 #409854  av Holger

ArildM skrev:Det snør i Trøndelag, men sola skinner på TS-ogn 8) :mrgreen:
fikk litt av et sjokk når jeg våknet idag ja gitt, faen så mye snø! Bra det er sol her inne ja, begynte å lure litt først :lol:
 #409856  av ArildM

:lol: Hehe, ble så lei av å se ut ruta at jeg tenkte vi måtte friske opp litt her inne :mrgreen:

Hoff. Enn jeg som bare har ett 12års gammelt sett med punkterte vinterdekk liggende i garasjen og kliss nye sommerdekk stående på bilen da :evil:

Må jeg være huleboer og ta TOG på jobb i mårra da? :shock:
 #409858  av Holger

sommerdekk og masse snø er jo sjeldent en god match, men vet jo aldri her, plutselig er det tørt imårra :lol:
 #409925  av Holger

Noen som følger med på paradise hotel da? :D
 #409927  av ArildM

Neida, gikk bare fint å kjøre på sommerdekk i dag. Ny dag nye utfordringer i mårra :mrgreen: Sol og fint føre nå igjen da :oops:
  • 1
  • 814
  • 815
  • 816
  • 817
  • 818
  • 1173