TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #411066  av ArildM

Nok en "TS-ogn" bil på forsiden av Broom nå? :lol:

Synes dette høres ut som et jævla dårlig verksted! Hvilket verksted oppdager ikke slike feil når de først tar en 4hjulskontroll? Evt i alle fall etter 2. gang bilen er inne? Meeget skeptisk jeg i alle fall... :roll:
 #411084  av celicat23

Mmmmh. GET er så flinke. Hadde internet linja på overvåkning for å prøve og finne hva som er feilen med den. I løpet av den uka de hadde det så var internet borte 5 ganger, i flere timer hver gang. Resultatet? "Øøøh, vi finner ikke noe feil vi *pelle oss i ræva*". Og så datt internet ut onsdag ettermiddag, og ringte kunde"service" hos get torsdag morgen. Etter konstante feil og flere besøk av reperatører hjemme, hvor prioritert er jeg som kunde for å prøve og fikse problemet? "Øøøøh *pelle seg i ræva* det kommer en til deg på MANDAG".

Hva er telefonnummeret til nextgentel igjen.......
 #411089  av celicat23

TV fra GET har fungert, bortsett fra at den dekoder boksen henger seg opp med jevne mellomrom :roll: Men INTERNET fra GET har vært en TRAGEDIE. Har hatt internet fra nextgentel før, og sa det opp kun fordi de ikke kunne levere noen bra hastighet der jeg bor. Men det var aldri nede og aldri noen problemer. Jeg får bare en 3-4 mbit nå, som er vesentlig tregere enn GET sin linje, men med nextgentel får jeg internet hele tiden - ikke bare noen ganger inne i mellom :roll:

Eneste som er dumt er at leveringstiden til nextgentel er 2-4 uker, så blir fort 1mnd uten internet hjemme. Men har hørt rykter om at folk andre steder i verden har klart seg fint uten internet i lengre tid.
 #411090  av ke25-toyoglide

Det er bare en skrøne.... ikkje tro på det. :wink:
etter 2 dager kjem abstinensene....
etter 2 uker blir du tvangsinnlagt.
 #411093  av Zepticon

Jeg har brukt 3G i et år nå. Flytta fra 100/100 fiber til 3G, og det fungerer overaskende greit. Får 500 ish kb/s på torrents, og youtube er ikke noe problem. Latency er fin den også.

Egenetlig gratis internett, siden jeg har fri databruk på telefonen, og fikset tvillingsim til 30kr som jeg bruker i modemet som hang fast i en gammel PC jeg fant på Elkjøp skroten.
 #411197  av FT86

Noen som vil ha en lærling til høsten? :P

Levert 32 søknader på 1 uke, 23 i dag xD

Skal ikke være lett å få plass noe sted. fml :D
 #411203  av inzane2012

fikk på nye blinklys fremme på sykkelen min idag :) kom seg betraktelig må jeg si :)
Vedlegg
ny vs gammel
ny vs gammel
IMAG0127.jpg (1.13 MiB) Vist 810 ganger
Ferdig :)
Ferdig :)
IMAG0128.jpg (1.16 MiB) Vist 810 ganger
 #411207  av FT86

inzane2012 skrev:fikk på nye blinklys fremme på sykkelen min idag :) kom seg betraktelig må jeg si :)
ble bra det :) hva slags sykkel er det?

din den greia vedsiden av også el? så jo helt syk ut
 #411303  av Mr_Storbrua

Åssen går det med lappen da nicolay? Vi hadde vårslipp med mc igår.. 1.mai altså.. nydelig vær å ut å cruise i :)

Legger ut ett bilde av mopeden min au da :) Honda VTR1000 V twin det også :)
Vedlegg
Motorsykkelen i sort matt.jpg
Motorsykkelen i sort matt.jpg (126.61 kiB) Vist 747 ganger
 #411309  av celicat23

Da har jeg funnet nøkkelen til å få hjelp fra GET: avslutt kundeforholdet ditt helt. Oj som de plutselig kunne hjelpe meg med alt mulig rart som ingen gadd mens jeg var kunde der :roll:
  • 1
  • 819
  • 820
  • 821
  • 822
  • 823
  • 1173