TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #411310  av McLarren

celicat23 skrev:Da har jeg funnet nøkkelen til å få hjelp fra GET: avslutt kundeforholdet ditt helt. Oj som de plutselig kunne hjelpe meg med alt mulig rart som ingen gadd mens jeg var kunde der :roll:
Snedig det der, funka hos Telenor og... :roll:
 #411313  av celicat23

Ja, har erfaring med de også. Hadde internet fra telenor først, og den hastigheten de gav meg gjorde meg nostalgisk og begynte å tenke på amiexpress og zyxel modem :lol: Når jeg ringte telenor fikk jeg beskjed om at det var ingenting de kunne gjøre med det, så byttet til nextgentel (hvor det var null problem...). Da ringte telenor meg igjen og var kjempe interesserte :roll:

Han hos get skal sende meg en ny router nå og hvis jeg ville fortsette som kunde så skulle jeg få tilbake ett beløp for alt rotet som har vært og.. Likte spesielt at den erstattningen for alt rotet som har vært er avhengig av at jeg fortsetter hos firma som har bare vært problemer for meg :roll:

I morgen: ta med minnepenn til jobb, så jeg kan laste ned mest mulig digitalt dop så jeg klarer meg uten nett hjemme.
 #411317  av inzane2012

Mr_Storbrua skrev:Åssen går det med lappen da nicolay? Vi hadde vårslipp med mc igår.. 1.mai altså.. nydelig vær å ut å cruise i :)

Legger ut ett bilde av mopeden min au da :) Honda VTR1000 V twin det også :)
joda, er nå så smått begynt med lærekjøringa igjen nå, hadde 2dobbelt timer i forrige uke, så nå får jeg håpe jeg klarer å bli ferdig med alle kjøretimene jeg trenger før 18. juni siden jeg begynner å jobbe igjen da. Ellers har jeg tatt meg en tur på min egen sykkel, og det var helt nydelig, tror ikke jeg kommer til å gå over til rekke4 motor nå etter å ha prøvd v-twin, for makan til ett sinnsykt drag :D kom ut av en sving i 3. ut på ei ganske laaaaang strekke og klemte til :D gikk ikke mange sekundene fra 60 til ca 170 :)

Er det en "vanlig" VTR1000 du har? minner litt om SP2 utgaven med den kåpa der :)
 #411320  av Mr_Storbrua

Er vanlig vtr1000 ja. 110 hk eller hva det er.. har veldig lyst på r4 egentlig jeg.. er så sinnsykt mye finere lyd i syns jeg.. Selv om jeg forsåvidt liker lyden av vtwin. Men en r4 virker jo endel hissigere..
 #411326  av inzane2012

ok, 110 hk er ikke så dårlig mtp dreiemomentet som er i en v-twin :)
I følge han jeg kjøpte min av skulle det vere ca 130hk i motoren, men med ett dreiemoment på 98NM så fy faen så den drar :P

Joda, alle kompisene mine har jo R4, i alt fra 600 til 1000ccm, og spesiellt i di som har GSX750R og han som har GSX1R så er det ganske bra lyd i, men jeg elsker buldringa fra v-twin'n, hører at den går litt ujavnt, heftig ettertenning i pottene med svære stikkflammer :D bare så kjipt at suzuki har slutta med vtwin sports sykkel, får jo SV serien nå, men det er jo en rein touring sykkel...
 #411329  av Mr_Storbrua

sant det.. ettertenning er kult :) Har ikke sett om det kommer stikkflammer da..
 #411330  av inzane2012

har sett nesten halvmeter lange stikkflamma på min :) Vet ikke hvordan det er på din, men selv om min er 98mod så er det innsprøynings motor da, og den kjører 2dyser pr sylinder og 2 map, når du ligger å kjører helt rolig så bruker den bare 2 dyser, men så fort du f.eks girer ned ett par hakk og gir flatt så bruker den alle 4. Og da får den og mer bensin, og for å få ned utslippa litt så har suzuki lagd til noen greier som gjør at sykkelen blåser kald luft rett inn i eksosen for å få antent dette :) og derav kommer det stikkflammer :P

Men nå skal det jo og sies at jeg tror ene eksospakningen må byttes, samt den trenger å en liten service med synking av throttlebodiesa og ventil justering og sånt, så da forsvinner vel stikkflammene og :) pluss at det er jo ikke helt bra for foringa i selve potta heller, hehe
 #411349  av Mr_Storbrua

aha.. jeg har forgasser jeg.. skulle kanskje prøvd å fått til ett meet en gang? kanskje fler som har sykkel her inne, som kunne tenke seg det?
 #411362  av Mr_Storbrua

Kunne jo prøvd å møtes på halvveien.. :)
 #411400  av FT86

Kristia skrev:NÃ¥r turbo ikke er godt nok:

Bilde
Ã¥ fy fan. der snakker vi japseloff ;)
  • 1
  • 820
  • 821
  • 822
  • 823
  • 824
  • 1173