TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#127926  av FireFox

kaimagne skrev:Nabojenta hjemme i Overhalla klinka til en kattunge med en vedkubbe. Det måtte jo gå galt, så katten daua. Mora røsker tak i ungen, som da var 5-6 år og spør hva i all verden hun holder på med. Hun får da til svar, litt gråtkvalt: "Jamen æ skoill da bærre slå'n i hjæl litt!"
Hehehe Wtf?!? :D

#127928  av FireFox

Off, bynte med fagprøva idag :( gikk ikke så veldig bra første dagen.. jobba i 15timer før jeg dro hjem. er skikkelig sliten nå.

prøver går over 8 dager. er rimelig nervøs.. er jo så lite som skal til for å stryke :?

#127930  av FireFox

bose skrev:
FireFox skrev:Tror faktisk jenter prater/tenker like mye på sex som oss gutter :)

Hehe, stussa litt over dissa "fettsekkene som henger å dingler" jeg oxo :mrgreen: det høres jo ikke akkurat veeeldig bra ut spørru meg ;)
er det helt feil beskrivelse da mener du...........? :p
Mhm, eller.. er vel kansje endel som har sånn pupper da. :roll:
Men dama sine er rimelig bra :) syntes jeg vaffal :)

#127955  av Lilli

Neemi skrev:
FireWalk skrev:
Neemi skrev:
Morrabrød til frokost! :lol: :twisted:
Du er og blir tvilsom du... :P
Hadde vel heller vært tvilsomt om jeg ikke ville ha brødet ;)
Det var da etter dette at det med "fettet henger å dingler" kom opp! :?:

#127964  av FireWalk

Her glemmer man å sjekke denne off topic tråden på noen timer, og man er allerede helt ute av samtalen :P men skjønner at det er noe perverst dere snakker om enda.. kanskje like greit jeg bare holder lav profil enn så lenge.. :P

#127969  av Lilli

FireFox skrev:Off, bynte med fagprøva idag :( gikk ikke så veldig bra første dagen.. jobba i 15timer før jeg dro hjem. er skikkelig sliten nå.

prøver går over 8 dager. er rimelig nervøs.. er jo så lite som skal til for å stryke :?
Det klarer du sikkert med glans, virker nå som om du gjør en innsats iallefall. Lykke til!!!! :)

#127998  av kaimagne

Er dette neste Se og Hør-forside angående Michael Jackson? :lol: :lol: :lol:

INGENTING sjokkerer meg fra den "mannen" lenger...
Vedlegg
mj.jpg
mj.jpg (9.08 kiB) Vist 1162 ganger

#128042  av bose

DER snakker man fettsekker :P

#128049  av Lilli

bose skrev:DER snakker man fettsekker :P
Silikon.....kan vel ikke kalles "fett..." :roll:

#128051  av grimfer

Stakkars Jacko. Jeg synes synd på vesenet.

Kanskje jeg skulle operere inn en liten silikonpupp på et diskré sted, som jeg kan kose med sånn litt i det skjulte når det passer meg? Hm.

Nei.

#128072  av celicat23

Dette bildet gir meg håp - tro på at selv mot store odds så er det verdt å forsøke i det minste.
Vedlegg
cassecou.jpg
cassecou.jpg (11.99 kiB) Vist 1126 ganger

#128076  av sw20

jess no blir det egen bolig....

hus på ei etasje og 58 m2......

johoooooooooooooooooooooooo!!!!!

egen garasje :twisted:

#128078  av sw20

flytter inn til jul...

#128083  av Neemi

Jeg og vil ha!!

Skal i banken i løpet av uka, så da får man se hvor snille de har lyst å være.
Hadde så absolutt gjort seg med noe som er helt mitt eget som jeg kan gjøre det jeg vil med.

#128084  av celicat23

sw20 skrev:jess no blir det egen bolig....

hus på ei etasje og 58 m2......

johoooooooooooooooooooooooo!!!!!

egen garasje :twisted:
Grattis. Egen garasje er KONGE.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 1167