TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #415620  av Astro

celicat23 skrev:Møtte en fyr på butikken... Han var over 20år, snakket uten sterk redardasjon, klarte å telle penga selv og jeg så ingen tegn til noen verge. MEN HAN BRUKTE EN ONEPIECE!! Hva faen!!? Og ikke kunne jeg dele ut fortjent hån heller, for det satt en veldig søt liten sjokoladebit bak kassa, og det er lokal sjappa. Faen.

:shock: :shock: :lol: :lol:
 #415623  av ArildM

Tenkte onepiece greia døde ut for et par år siden jeg :lol:
 #415628  av FT86

ArildM skrev:NY SESONG AV BREAKING BAD har startet :shock: :mrgreen:
Gadd ikke se ferdig 4 engang jeg, samme om igjen og om igjen... gidder i hvertfall ikke se 5. :P
 #415647  av ArildM

Det samme kan du jo si om hotell cæsar, bare at Breaking Bad sesong 4 var jævlig bra :mrgreen: Sesong 3 var kanskje ikke all verden, men 4 var helt konge.
 #415807  av FT86

sjekk denne :O
 #415808  av ArildM

Litt overkill? Akkurat i grenseland mellom stilig og fælt.
Øyelokkene var kule da :)
 #415810  av FT86

ArildM skrev:Litt overkill? Akkurat i grenseland mellom stilig og fælt.
Øyelokkene var kule da :)
ja, enig med deg. første mk3 jeg har likt.
 #415875  av Holger

ser ut som en bil du må style for å få 10 stjerner på Need for speed underground 2 :D
 #415908  av FT86

hahaha, DET er bra spill det. skulle ønske de lagde underground 3 :P hadde vært helrått. den driten de lager nå (f.eks the run) er jo heeelt på jordet :P
 #416678  av inzane2012

nå blei det jaggu litt fart på sakene her mtp sykkellappen min og ja :) hadde endelig den veiledningstimen jeg skulle hatt etter banekjøringa i juni idag :) og fikk booka langkjøring den 20. :) så da er det bare å håpe på at regnet holder seg unna den dagen! :P
 #416793  av mr292

noen som vet noe om denne?
billig st205 i hvertfall.
skal sørover til neste helg, og vurdererer sterkt å ta en "svipptur" innom denne, lyst til å bytte ut min tragiske "helårs" bil (VAG, type golf 2)
http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1482945
 #416799  av ArildM

Joda, står jo tydelig at det er litt bulker og sånn da.
Men mye bil for pengene uansett da?
  • 1
  • 836
  • 837
  • 838
  • 839
  • 840
  • 1173