TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #413641  av inzane2012

er så lekkert når folk gir bilene sine ett massivt underbitt ;)

Marius, såg ganske bra ut den Corrado'en der ja! felgene var ikke helt etter min smak, men alt i alt såg det ut som en meget velholdt bil! synd han ikke hadde lagt ut bilder av motorrommet da...
sikkert bare vinkelen på bildet her, men ser det ikke forstillinga litt skjeiv http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... 473923.jpg ? ser ut som det hjulet på førersiden har mer camber enn det på passasjer siden... eller så er det bare det at jeg er så trøtt akkurat nå at det er øynene mine som har blitt skjeive :P
 #413643  av celicat23

Hvis du ser på avstanden mellom bakken og frontfangeren så ser du at det er ikke plant der bilen står, så det er helt naturlig med forskjellige vinkler på hjulene :wink: Det der er sånn bil jeg får lyst til å redde fra en eller annen nisse som kommer til å råne den i hjel.
 #413658  av inzane2012

celicat23 skrev:Hvis du ser på avstanden mellom bakken og frontfangeren så ser du at det er ikke plant der bilen står, så det er helt naturlig med forskjellige vinkler på hjulene :wink: Det der er sånn bil jeg får lyst til å redde fra en eller annen nisse som kommer til å råne den i hjel.
ja, tenkte meg det var noe sånt :) ja, best disse der blir tatt godt vare på ja, for disse g-laderene til vw er jo ikke kjent for å ha så god holdbarhet, så da er det ekstra viktig at di blir tatt vare på av folk som vet hva di driver med ;)
 #413660  av Ron

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Hvis du ser på avstanden mellom bakken og frontfangeren så ser du at det er ikke plant der bilen står, så det er helt naturlig med forskjellige vinkler på hjulene :wink: Det der er sånn bil jeg får lyst til å redde fra en eller annen nisse som kommer til å råne den i hjel.
ja, tenkte meg det var noe sånt :) ja, best disse der blir tatt godt vare på ja, for disse g-laderene til vw er jo ikke kjent for å ha så god holdbarhet, så da er det ekstra viktig at di blir tatt vare på av folk som vet hva di driver med ;)
Jeg har hadd en slik, den spiste 3 G-ladere på en sommer :evil:

Jeg reiv ut 1.8`n å satt i VR6 maskin som jeg turbo-konvertere, mildt sakt en hissig gnager :lol:

Bilde
 #413848  av magnesmurf

Se nøye på bildene i annonsen.

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=35567330

Er bilen dekket med gaffateip, eller er det veldig dårlig lagt folie??? :shock:

Også prisen da..
En høyrestyrt banebil dekket av gaffateip til bare 10k mindre enn en orginal turbo bil på skilt..?
 #413852  av ErikG

magnesmurf skrev:Se nøye på bildene i annonsen.

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=35567330

Er bilen dekket med gaffateip, eller er det veldig dårlig lagt folie??? :shock:

Også prisen da..
En høyrestyrt banebil dekket av gaffateip til bare 10k mindre enn en orginal turbo bil på skilt..?
Er ikke gaffa. Er varmeteip. Pratet med eieren på Vålerbanen. Han hadde akuratt tatt den inn.
 #413853  av Noxan8

Zepticon skrev:Gaffa xD
så mer ut som pålimt eksos bandasje -.- fy for skam å ødelegge en slik vakker bil :cry:
 #413854  av ArildM

Bilen er forøvrig dekket med sveisefolie av armert aluminium. Dette er jo veldig spesielt og ganske harry, men har fått mye skryt for fantasifull dekor på bla. Gatebil. Teipen kan jo selvfølgelig rives av.
:lol:
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 288