TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#128102  av Hyperion

Juhu, jeg har hus på 180m2 og tomt på 1 mål med garasje og dobbel carport! Veldig fint med noe eget, anbefales det ja :wink: Men til gjengjeld har jeg jobbet siden videregående, gikk allmennfag og har ikke akkurat brukt muligheten til videreutdannelse. Men med lån på biler og hus og mye annet så må man jobbe! Trives i jobben da, så det er ikke så gæærnt! 8) Med en celica GT4 så smiler jeg stort sett hele tiden uansett lån :)

#128171  av FireFox

sw20 skrev:jess no blir det egen bolig....

hus på ei etasje og 58 m2......

johoooooooooooooooooooooooo!!!!!

egen garasje :twisted:
Så gøy :) Grættis :)
 #128521  av Neemi

Det var begynt å knipe med plass i himmelen, så St. Peter hadde fått beskjed om å kun slippe inn dem som hadde lidd en grusom død. Tre menn kommer bort til himmelrikets port og St. Peter lukker den første inn og ber ham forklare hvordan han døde.
– Jo ser du, jeg bodde i 25. etasje, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved høylys dag. Jeg fikk selvfølgelig straks mistanke om at hun hadde hatt herrebesøk. Jeg kikket dermed under sengen, i skapet og hvor man ellers pleier lete, men uten å finne ham. Så gikk jeg ut på altanen, og der hang drittsekken etter fingertuppene over kanten. Grepet av raseri banket jeg løs på fingrene hans uten at han slapp taket, jeg for inn og hentet hammeren, og banket løs igjen, han falt da ned, men landet i en busk og overlevde. Jeg gikk og hentet kjøleskapet og kastet det etter ham, og det døde han av. På grunn av opphisselsen fikk jeg hjertestopp og døde altså.

Det måtte St. Peter innrømme var en fæl måte å dø på, så han ble sluppet inn.
SÃ¥ kom den neste inn...

– Jo, ser du, jeg bodde i 26. etasje, jeg tar hver dag 25 armbøyninger og 20 hoppeøvelser ute på min altan. Men i dag da jeg var i gang med mine hoppeøvelser datt jeg over kanten på altanen. Jeg klarte dog å gripe fatt i rekkverket i 25. etasje. Etter det kom det en galning og banket løs på fingrene mine, jeg skriker selvfølgelig om nåde, men han løp inn og hentet en hammer, og banket videre til jeg slapp. Jeg landet heldigvis i en busk, og lå der uten å kunne bevege meg, men jeg var i live, og det var det viktigste. Dessverre var det ikke nok for galningen, så han kastet et kjøleskap etter meg, og det døde jeg av.

Det var en fæl omgang, så han slapp også inn.
SÃ¥ blir det den tredje og siste manns tur

– Nå hvordan døde du så, spør St. Peter
– Ja, det er en litt pussig historie dette her... Men prøv å forestille deg følgende... Jeg sitter splitternaken og gjemmer meg i et kjøleskap...

#128547  av Dalan

Hun legger på disken i butikken :

1 såpestykke
1 tannbørste
1 tube tannpasta
1 brød
1 liter melk
1 eple
1 banan
1 appelsin
1 plomme
1 fersken
1 grapefrukt
1 tomat
1 liter juice
1 glass syltetøy
1 bakt potet
1 kringle
1 pakke smør
1 rundstykke
1 müslibar
1 l/4 kg kaffe
1 frossen ferdig middag
1 Grandiosa

Mannen i kassen kikker på henne og sier smilende:
"Single, hva?"
Jenta smiler beskjedent tilbake og svarer:
"Hvordan kunne du gjette det?"
Han svarer:
"Fordi du er dritstygg"

#128552  av Apsis

haha! Beste vitsen jeg har hørt Dalan! :D

Var ikke så værst din heller Neemi :P ;)

#128568  av FireWalk

hehe.. veldig rett på sak :P

#128572  av Lilli

FireWalk skrev:hehe.. veldig rett på sak :P
Ja er bedre å gå rett på sak, en å "gå rundt grøten"! :!:

#128574  av FireWalk

Lilli skrev:
Tja.. tror da ikke det er alle jenter som er helt enig akkurat der :P

#128583  av Lilli

FireWalk skrev:
Lilli skrev:
Nei, men nå tenkte nå ikke eg spesifik på den saken da! Var vel mer en generel uttalelse, man må jo ikke glemme "oppdragelen" sin.
:wink:

#128585  av Neemi

Hehe.....oppdragelse viker for erfaring og sunn fornuft.

Hvorfor gå rundt å lure og bekymre seg når svaret er et lite spørsmål unna?

#128586  av FireWalk

Lilli skrev:
FireWalk skrev:
Lilli skrev: Ja er bedre å gå rett på sak, en å "gå rundt grøten"! :!:
Nei, men nå tenkte nå ikke eg spesifik på den saken da! Var vel mer en generel uttalelse, man må jo ikke glemme "oppdragelen" sin.
vet.. men jeg klarte bare ikke å dy meg :P

#128588  av FireWalk

Neemi skrev:Hehe.....oppdragelse viker for erfaring og sunn fornuft.

hehe.. jeg tenkte faktisk på deg, om situasjonen var snudd, så kunne du faktisk godt vært den personen som satt bak disken :P

eneste at med deg så hadde det kommet et "oops.." rett etterpå :P hehe.. :lol:

#128589  av Neemi

FireWalk skrev:
Lilli skrev:
FireWalk skrev: Tja.. tror da ikke det er alle jenter som er helt enig akkurat der :P
vet.. men jeg klarte bare ikke å dy meg :P
Vet om minst ei som er enig :!:

#128590  av Neemi

FireWalk skrev:
Neemi skrev:Hehe.....oppdragelse viker for erfaring og sunn fornuft.

hehe.. jeg tenkte faktisk på deg, om situasjonen var snudd, så kunne du faktisk godt vært den personen som satt bak disken :P

eneste at med deg så hadde det kommet et "oops.." rett etterpå :P hehe.. :lol:
Hehe.....og jeg kjente igjen alt på handlelista og var veldig glad for at jeg aldri har fått den kommentaren :lol: :lol:
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 1167