TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #420681  av ArildM

Bare å kjøpe deg en det :) Får jo en grei bil til 50k :)
 #420729  av inzane2012

ArildM skrev:Bare å kjøpe deg en det :) Får jo en grei bil til 50k :)
Hadde jeg hatt økonomi til det så hadde jeg gjort det :) men har lært av min forrige mkII, kjøper ikke en hvilken som helst neste gang, og aller helst kunne jeg tenkt meg den 2000modellen som dukker opp med noen års mellomrom ;)
 #420809  av ArildM

Det går jo greit helt til den dagen man har brukt så mye penger på bil at man ikke kan betale regningene sine :lol: Nei takk.
 #420824  av inzane2012

har en 1000ccm Vtwin sportsykkel, så det for holde ;) hadde jeg vert skikkelig fornuftig så hadde jeg nok solgt den og :) Får se når jeg er ferdig med huslån og studielånet mitt om det blir en mr2 da :)
 #420908  av 3rlend

AndersDuda skrev:litt usikker på hvor jeg skulle poste og spør om dette, så jeg hjelper til rekorden her og spør her jeg ! :)

noen som har handlet fra JDMautoparts.no før ? noen erfaringer ?? siden virket litt rar .. :p

https://jdmautoparts.nordicshops.com/in ... menu_id=-1
var særdeles mye som ikke var på lager der :P
 #420918  av AndersDuda

3rlend skrev:
AndersDuda skrev:litt usikker på hvor jeg skulle poste og spør om dette, så jeg hjelper til rekorden her og spør her jeg ! :)

noen som har handlet fra JDMautoparts.no før ? noen erfaringer ?? siden virket litt rar .. :p

https://jdmautoparts.nordicshops.com/in ... menu_id=-1
var særdeles mye som ikke var på lager der :P

sant det ! jeg tror dem bestiller inn når folk kjøper ting :p slik de slipper å ha noe særlig til lager virker det som ..
 #420930  av ArildM

Tror det er Scotty her inne (han som har den sløvgrå oldschool celicaen) som driver den butikken. Det meste er basert på direkteimport fra Japan, feks Ebay i Japan. Prisene han opererer med er såpass ok at jeg trolig blir å høre med han om han kan skaffe Panasport G7 felger til Smokey. Siden det er import er det jo greit å høre allerede nå slik at man er sikker på å ha felgene klare til våren :)
  • 1
  • 846
  • 847
  • 848
  • 849
  • 850
  • 1173