TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #413860  av Noxan8

bra salgstriks de 2 siste bildene der :mrgreen: :mrgreen: men fin da :)
 #413861  av sindrejl

magnesmurf skrev:Se nøye på bildene i annonsen.

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=35567330

Er bilen dekket med gaffateip, eller er det veldig dårlig lagt folie??? :shock:

Også prisen da..
En høyrestyrt banebil dekket av gaffateip til bare 10k mindre enn en orginal turbo bil på skilt..?
Haha den bilen der er genial! Eieren skal ha for kreativitet.. Så bilen på Gatebil Våler :D
 #414058  av harared

Noxan8 skrev:bra salgstriks de 2 siste bildene der :mrgreen: :mrgreen: men fin da :)
Når man skal selge en bil for en halv mil så er slike bilder kanskje ikke så smarte og bruke....
 #414080  av ArildM

Mulig supraen tåler børning, men definitivt ikke noe jeg anser som et salgstriks når jeg ser på annonser :lol:
 #414136  av 3rlend

harared skrev:
Noxan8 skrev:bra salgstriks de 2 siste bildene der :mrgreen: :mrgreen: men fin da :)
Når man skal selge en bil for en halv mil så er slike bilder kanskje ikke så smarte og bruke....
det blir som du får den deilige dama, du vet jo hun har gjort sitt å blitt litt brukt.
Derimot, hvis du blir fortalt at hun har vært med på utallige 16-kanter å gjort det groveste du kan forestille deg, å alle kompisene dine har vært der.. da er hun ikke så attraktiv lengre :P
 #414416  av magnesmurf

ArildM skrev:Ikke ironisk ment fin bil:
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35723023
Det har vel vært diskutert før om stylingkit osv hever eller senker verdien på en bil.
Synes uansett prisen han forlanger var temmelig fantasifull.. Det måtte det vært orginal bil med lav kilometerstand for å komme i nærheten av den prisen..
 #414420  av ArildM

Snorklene og felgene er kanskje ikke så pene. Ellers er bilen veldig pen i virkeligheten, og jeg tror ikke prisen er urealistisk for rett kjøper. Selv har jeg utgiftsposter på 30'000 i motor og 30'000 i lakk før min er like fin. Og da dukker det nok garantert opp noe småfeil på EU som må fikses før den er i god stand igjen med skilter på.

Ettersom disse er så sjeldne nå, så vet jeg ikke om prisen er så urealistisk :wink:
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 288