TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #422754  av Julebrus

TBS skrev:
is200is300 skrev:
Julebrus skrev:Har sittet på med en slik, du får RESPEKT. På smale veier bremser folk hardt, og dem hiver seg ut på skuldern..

Ikke rart når du ser opp på det greiene der,hihi ;)

Kvaliteten er ekstrem, og bilen kan ikke ruste.... Når du kan kjøre over en granat og slippe bilen fra 40 meters høyde, begynner det å bli brutalt :)

Jeg ville ikke anbefale å kjøre over en granat med en vanlig Hummer H1 :p

Den sivile utgaven ble det ikke gjort noe med, den samme som US Army bruker kostet 130.000$... Da fikk du luftbremser osv osv..
 #422771  av moekkamann

is200is300 skrev:
Julebrus skrev:Har sittet på med en slik, du får RESPEKT. På smale veier bremser folk hardt, og dem hiver seg ut på skuldern..

Kvaliteten er ekstrem, og bilen kan ikke ruste.... Når du kan kjøre over en granat og slippe bilen fra 40 meters høyde, begynner det å bli brutalt :)
bilen kan ikke ruste nei.. :lol:
amerikanske biler ruster, TRO MEG...
 #422774  av Julebrus

moekkamann skrev:
is200is300 skrev:

bilen kan ikke ruste nei.. :lol:
amerikanske biler ruster, TRO MEG...

Fattern har eid bare US biler i tyve år uten rust problemer... Hummer H1 kan ikke ruste siden den er laget av et spesielt materal som brukes i Jagerfly...

Bare se på denne....
[youtube][/youtube]
 #422777  av Mr2mr2

er link til mobil-youtube, så når du har trykket på linken så fjerner du bare "m." helt framst....
 #422778  av ke25-toyoglide

Hummeren er bra, kjempebra, det beste som noensinne er komt fra USA.
Det sier ikkje så mye siden det kommer så mye dritt derfra......
Bra i reklamen når de sier at den er like bra i byen, som i ørkenen.....
Å lukeparkere er ingen problem med den. (så lenge du finner en 20 meter lang plass å parkere...)
Den bør være bred og......
Lykke til med å finne en parkeringsplass på et kjøpesenter, eller i byn...... bilen er vel 20 cm bredere enn standard bredden mellom kvitstripene.
bilen er beregnet på krigssoner, la den holde seg der..... der gjør den en kjempejobb.
Her i landet er den en ren penisforlenger uten mål og mening. Totalt ubrukelig.....
kjøp en sportsbil heller, det gr mye mer glede. :D
(litt spissformulert, men eg tror dere tåler det :wink: )
 #422782  av Julebrus

ke25-toyoglide skrev:Hummeren er bra, kjempebra, det beste som noensinne er komt fra USA.
Det sier ikkje så mye siden det kommer så mye dritt derfra......
Bra i reklamen når de sier at den er like bra i byen, som i ørkenen.....
Å lukeparkere er ingen problem med den. (så lenge du finner en 20 meter lang plass å parkere...)
Den bør være bred og......
Lykke til med å finne en parkeringsplass på et kjøpesenter, eller i byn...... bilen er vel 20 cm bredere enn standard bredden mellom kvitstripene.
bilen er beregnet på krigssoner, la den holde seg der..... der gjør den en kjempejobb.
Her i landet er den en ren penisforlenger uten mål og mening. Totalt ubrukelig.....
kjøp en sportsbil heller, det gr mye mer glede. :D
(litt spissformulert, men eg tror dere tåler det :wink: )

I USA er det mye større parkeringsplasser, ikke alle som bare vil ha en sportsbil. Pluss at en sportsbil hadde blitt kjørt over... Har både stor og liten bil, slik at jeg kan bytte på :)
 #422783  av TBS

Jeg tviler sterkt på at de som kjører hummer bryr seg det minste om dem kommer inn på Oslo City parkeringa eller ei.. haha.. Hummer H1 har vært en av drømmebilene siden ungdomstia, og skulle gjerne hatt en selv, men nøyer meg heller med en Blod-heva Hilux på 37''tommere (som skal bli vinterprosjekt :) )
 #422784  av Makk

Hahaha bil som ikke ruster? Prøv litt salt, eller bygg dritten i aluminium ;)

Fattern har en snart 20 år gammel Audi A8 3.7 V8 laget i Alu, strøkne greier!
 #422785  av ke25-toyoglide

Joda, det finnes plasser som H1 egner seg bedre.....
Alaska, Svalbard +++++
Men her i Norge, er det en av de mest ubrukelige bilene du kan få tak i.
Tror faktisk eg heller ville hatt meg en elbil, eller mopedbil.
De kan du ihvertfall parkere på vanlig vis.
Veger, parkeringsplasser osv er ikkje egna til den bilen.
 #422817  av ke25-toyoglide

Masse penger, men fantastisk bil.
Den trinnløse automaten fungerer fantastisk.
Som det står :
0-100 går unna på 5.9 sekund med et svush.....
Andre biler er det nakkesleng hver gang du (manuell) eller bilen (automat) girer.
mer skånsomt for bilen, og passasjerer.
Har du råd, er det ikkje så mye å lure på egentlig......
 #422820  av moekkamann

Nå må du ikke glemme at vi bor i Norge, og ikke USA.
Om H1 ruster eller ikke vet jeg ingenting om, H2 er en helt annen sak hvertfall...........
Har skrudd noe amerikansk bil og stort ALT jeg har sett av Ford F-serier, JEEP, Chevy Silveradoer, vaner osv. ruster mye mer enn europeiske/japanske biler..
Spesielt dårlig stål på rammer/og vangene..

Men jeg har min oppfatning av at alt stål ruster, galvanisert eller ikke.

Sier takk for meg, og støtter toyoglide på dette :lol:
Makk skrev:Hahaha bil som ikke ruster? Prøv litt salt, eller bygg dritten i aluminium ;)

Fattern har en snart 20 år gammel Audi A8 3.7 V8 laget i Alu, strøkne greier!
Den dagen det finnes en strøken Audi, skal jeg foreta kjønnsoperasjon, SELV.
Nå må du heller ikke glemme prisen på Alu, og at dem kan produsere mange flere biler før det lønner seg å bygge en av alu..

Og så vidt jeg vet har Audi aldri produsert et alu karosseri for 20 år sia, kun de siste årene det.
  • 1
  • 852
  • 853
  • 854
  • 855
  • 856
  • 1172