nei, er nok ganske stor forskjell fra en militær utgave av H1 og sivil bilen 

Fortune Favors The Brave
TBS skrev:is200is300 skrev:Julebrus skrev:Har sittet på med en slik, du får RESPEKT. På smale veier bremser folk hardt, og dem hiver seg ut på skuldern..
Ikke rart når du ser opp på det greiene der,hihi
Kvaliteten er ekstrem, og bilen kan ikke ruste.... Når du kan kjøre over en granat og slippe bilen fra 40 meters høyde, begynner det å bli brutalt
Jeg ville ikke anbefale å kjøre over en granat med en vanlig Hummer H1 :p
is200is300 skrev:bilen kan ikke ruste nei..Julebrus skrev:Har sittet på med en slik, du får RESPEKT. På smale veier bremser folk hardt, og dem hiver seg ut på skuldern..
Kvaliteten er ekstrem, og bilen kan ikke ruste.... Når du kan kjøre over en granat og slippe bilen fra 40 meters høyde, begynner det å bli brutalt
moekkamann skrev:is200is300 skrev:bilen kan ikke ruste nei..Julebrus skrev:Har sittet på med en slik, du får RESPEKT. På smale veier bremser folk hardt, og dem hiver seg ut på skuldern..
Kvaliteten er ekstrem, og bilen kan ikke ruste.... Når du kan kjøre over en granat og slippe bilen fra 40 meters høyde, begynner det å bli brutalt![]()
amerikanske biler ruster, TRO MEG...
ke25-toyoglide skrev:Hummeren er bra, kjempebra, det beste som noensinne er komt fra USA.
Det sier ikkje så mye siden det kommer så mye dritt derfra......
Bra i reklamen når de sier at den er like bra i byen, som i ørkenen.....
Å lukeparkere er ingen problem med den. (så lenge du finner en 20 meter lang plass å parkere...)
Den bør være bred og......
Lykke til med å finne en parkeringsplass på et kjøpesenter, eller i byn...... bilen er vel 20 cm bredere enn standard bredden mellom kvitstripene.
bilen er beregnet på krigssoner, la den holde seg der..... der gjør den en kjempejobb.
Her i landet er den en ren penisforlenger uten mål og mening. Totalt ubrukelig.....
kjøp en sportsbil heller, det gr mye mer glede.![]()
(litt spissformulert, men eg tror dere tåler det)
Makk skrev:Hahaha bil som ikke ruster? Prøv litt salt, eller bygg dritten i aluminiumDen dagen det finnes en strøken Audi, skal jeg foreta kjønnsoperasjon, SELV.
Fattern har en snart 20 år gammel Audi A8 3.7 V8 laget i Alu, strøkne greier!