TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #414466  av TBS

harared skrev:
Noxan8 skrev:bra salgstriks de 2 siste bildene der :mrgreen: :mrgreen: men fin da :)
Når man skal selge en bil for en halv mil så er slike bilder kanskje ikke så smarte og bruke....

Hehe, Jeg er sikker på at man har større sjanse å ta jackpoten på vikinglotto'n i dag enn å finne en supra som ikke har spola litt dekk ;)
De fleste som skal ha sånn bil burde vel skjønne det :p men det er vel kanskje ikke ''politisk riktig'' :p
 #414477  av celicat23

Det blir jo litt som å bruke ett bilde i en kontakt annonse av deg selv når du knuller ei ex dame for å understreke at du kan og knulle. Alle skjønner du ikke er jomfru, men... Æ'kke poppis og se ting har blitt brukt (hardt) før :D
 #414481  av TBS

celicat23 skrev:Det blir jo litt som å bruke ett bilde i en kontakt annonse av deg selv når du knuller ei ex dame for å understreke at du kan og knulle. Alle skjønner du ikke er jomfru, men... Æ'kke poppis og se ting har blitt brukt (hardt) før :D
Haha :D du skal få for den ;)
Men fra spøk fra revolver... jeg hadde vært enig om det hadde gjeldt bmw M-serie, amg, ferrari, porche og lignende. Men når du bygger ''gammel'' supra med diger singelturbo, da har man andre hensikter ;) det er faktisk så opplagt at det har blitt brukt hardt, at det ikke egnang skulle vært nødvendig å legge ut bilder av det :)
 #414589  av inzane2012

drafter, sikkert jævlig bra den "turbovifta" :)

blei ekstra imponert over "aktiverings systemet" på den

Gas Pedal Activated (When pressed down past 50% length)

ikke nok med at du her får en super billig og effektiv effektøkning, men når du og ligger og cruiser i normal hastighet, så har du ei gedigen vifte i innsuget ditt som blokker for sikkert 70% av lufta motoren skal ha :D
 #414608  av ArildM

100% *Authentic* Electronic Powered Air Intake Supercharger *Genuine*
:lol: Skal man gråte eller le :lol:
 #414614  av celicat23

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35785808

Han som selger den der må vel være hjerneskada?
ER DU UTE ETTER EN ROMSLIG, EKSKLUSIV, SPREK OG IKKE MINST DRIVSTOFFGJERRIG FAMILIEBIL MED GOD PLASS ER DENNE BILEN MIDT I BLINKEN.
Romslig? Det er en GOLF. Eksklusiv? Ja, sjelden du møter en til på gata :roll: Blir nok helt alene med en GOLF. SPREK??? 1.6L på 102hk??? SPREK?????

Enorm kjøreglede med riktig sprek 1,6 motor ( 102 Hk )

Jesus....

SJELDEN SJANSE.....
Ã… ja... Er ikke ofte det er en 1.6L GOLF til salgs.... :roll:
 #414682  av ArildM

Mulig det er en god bil, men sjelden og unik er vel litt å ta i :mrgreen: Men så skal jeg jo aldri eie bil fra Tyskerne heller så det går bra for min del :wink:
 #414750  av ArildM

69000 for en EL-bil :shock:
Hadde jeg vist det måtte jeg jo ha tenkt 2 ganger når jeg kjøpte meg Smokey :lol: Tenk så stilig mattsvart elbil jeg kunne ha fått for penge :shock: :mrgreen:
 #415805  av celicat23

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35785886

"Halve siden på bilen er nylakkert! Så her slipper du småriper som normalt oppstår på en 6 års gammel bil.. "
Og helt gratis så får du alle fordelene med at bilen har vært skadet og blitt rettet opp!! FOR EN FORDEL!!!!

"Bilen garanteres fri for feil og mangler"
Se hovedbilde av bilen og finn en feil :roll:
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 288