TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #428449  av Mr2mr2

Fikk sett en rød GT86 i virkeligheten i går.

Minst like fin i virkeligheten som på bilder :D
 #428450  av Mr2mr2

Tror dere det er kaos her i dag? begynte å snø/sludde i 7 tiden mitt i "rushen"

Er veø 90% som kjører på sommerdekk...
 #428514  av inzane2012

Sarlacc, har du tips og ideer som kan fremme formuet og driften her, så må du bare ta kontakt :) Er alltid gøy om en får nye aktive brukere som kan vere med å holde formuet levendes :)
 #428515  av inzane2012

Jeg og min bedre halvdel var forresten av å henta oss hund i går :) en liten mops :)

Ser frem til mye morro sammen med denna lille krabaten, så fort han slutter å pisse og drite inne :P

#428523  av inzane2012

takk takk :) vi har snakket om å skaffe oss hund i ca ett års tid nå, så var ikke noe impuls kjøp :) så langt bare siden vi fikk han hjem i går har han drete og pissa på golvet sikkert 4 ganga allerede :P

Satser på at det kommer seg når han blir ett uker til eldre og han begynner å lye navnet sitt :P
 #428524  av Toyota-mr2

Hehe, var mye driting og pissing her i starten også, men de lærer utrolig fort :) det jeg gjorde var at hver gang hu dreit eller tissa inne så gikk jeg rett ut med hu, funka veldig bra det :) Det er mange som dytter nesa dems ned i det også , men har aldri vært helt fan av den metoden..
 #428528  av inzane2012

nettopp :)

Var ganske usikker på hvordan katten våres kom til å takle det å få en liten hund inn i huset, for jeg her 100% sikker på at det feiler han ett eller anna psykisk, for vist han er ute, og han ser oss nerme han, så springer han vekk, til og med vist han ligger på terassen vår og vi kommer ut, så stikker han av...

men som en ser her, så gikk det overraskendes bra :)
 #428535  av Mr2mr2

Hahah. genialt :mrgreen: :mrgreen:

Bilde
 #428540  av Sarlacc

inzane2012 skrev:Sarlacc, har du tips og ideer som kan fremme formuet og driften her, så må du bare ta kontakt :) Er alltid gøy om en får nye aktive brukere som kan vere med å holde formuet levendes :)
Jo, den er grei! :D
Og si fra hvis det er noe konkret jeg kan bidra med. Jeg har litt peil på web generelt og nettbutikker spesielt. Riktignok mest i stor skala.
  • 1
  • 875
  • 876
  • 877
  • 878
  • 879
  • 1172