TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #430548  av mr2storbrua

Liker nexus-telefonene jeg, slipper masse forhåndsinnstallert dritt og får oppdatering med en gang de er klare :) Bruker LG Nexus 4 nå :)
 #430551  av FT86

Blir ikke android på meg neste gang :) har hatt 3 android telefoner på rad nå og fy faen jeg er så lei det :) fungerer aldri som den skal og blir veldig varm veldig fort, dårlig dekning på wifi, på 3g osvosv. (Htc one x som er under 1 år gammel)

Jeg går over til apple selv om jeg egentlig ikke liker det, bare bedre enn den andre møkka :)
 #430554  av Mr2mr2

SÃ¥ sant :)

#430558  av Mr2mr2

S2'en min knuste litt i ene hjørnet, og fikk en sprekk over skjermen, når den falt ut av lommen min og rett i asfalten etter at en naut på moped kjørte på meg :P
 #430559  av inzane2012

FT86 skrev:Blir ikke android på meg neste gang :) har hatt 3 android telefoner på rad nå og fy faen jeg er så lei det :) fungerer aldri som den skal og blir veldig varm veldig fort, dårlig dekning på wifi, på 3g osvosv. (Htc one x som er under 1 år gammel)

Jeg går over til apple selv om jeg egentlig ikke liker det, bare bedre enn den andre møkka :)
hæ? må si jeg ikke helt skjønner hva du snakker om her. Er ikke android som er problemet da, men heller di spesifikke mobilene du har hatt... har aldri hatt noe problemer med hverken s3'n eller htc incredible s som er di 2 android telefonene jeg har hatt...
 #430563  av Offern

Det stemmer nok som inzane sier at det ikke er android sin skyld! ONE X sliter noe enormt med byggekvaliteten på innmaten og den vanligste feilen er den samme som du har. Mister 3G og WiFi samt elendig dekning. Ellers så skal jeg ikke bevege meg inn på hvorvidt man bør velge Iphone eller Android da jeg ikke har nok kunnskap om de forskjellige os'ene :D
 #430566  av Noxan8

jeg har hatt ONE X i snart et år, måtte bytte all innmaten med unntak av batteri og skjerm (fikk det på garatien, så kostet meg ingenting), men jeg har aldri hatt noen av problemene dere beskriver. dekningen og wifi fungerer fjell, go lyd og ok batteri levetid
 #430567  av ArildM

Siden jeg jobber mye med begge OS må jeg sammenlikne det med forskjellene mellom Mac og PC.
Kjøper du deg en Mac kan du forvente deg en problemfri hverdag, dette grunnet at Apple styrer hver eneste lille detalj i maskina de bygger, likt med telefonene de bygger.
Problemet er at du kanskje ikke får de aller mest spennende funksjonene og at du blir låst til et strengt regime over hva som er lov og ikke lov. Er du først på Apple plattformen blir du også sterkt bedyret til å kjøpe andre produkter av samme produsent siden dette fungerer best i lag. Utover det negative har jeg et intrykk av at Apple kunder ofte er mindre teknisk interesserte og kanskje ikke alltid like flinke med tekniske dupeditter. De vil ha et produkt som fungerer, og det får de, lite feil på Apple telefoner og PCer.

Android er som Windows, når du kjøper produktet er det fult av søppel, mange fabrikanter prøver å tilnærme seg den beste løsningen, du får de nyeste produktene siden alle vil konkurrere med hverandre om å ha det beste, men også pga denne krigen får du produkter som ikke er like godt satt sammen og testet i enkelte tilfeller. Med friheten kommer også problemene til Android.
 #430570  av Zepticon

Jeg får mark av Android :D
Alt for lite optimalisert... Selv vår gammle 3GS testtelefon har bedre UI flyt (altså mindre lagg) enn vår flett nye S4 :D
 #430603  av Mr2mr2

NAUT :mrgreen:

råkjøring for holde seg i 80 soner....
 #430605  av FT86

Hehe er kanskje meg som har hatt uflaks! Min one x har vært på rep og byttet antenne osv. Hjalp litt men fortsatt ikke bra. Håper den varer frem til neste iphone kommer :)

----------------

Quiz ! : tips til bilkjøp

Trenger litt hjelp her gutta. Skal kjøpe meg ny bil nå tenkte jeg. Har et par krav:
Må være bakhjulsdrift eller 4x4
Helst med turbo
Bensin, manuell
Ikke stasjonsvogn.
Må kunne brukes hele året så kan ikke være f.eks en rx-7 eller supra.
Har ikke garasje
Max 170k
Bør ikke være toyota.
 #430607  av Mr2mr2

Bimmer.. ;)
 #430611  av FT86

Mr2mr2 skrev:Bimmer.. ;)
Har vurdert en 320 ci eller en 323 ci (e46). MÃ¥ bli 3 serie hvis det er bmw
  • 1
  • 888
  • 889
  • 890