TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#130548  av elino

Hihi............jeg gleder meg som et barn på julaften

:D :D :D :D

#130553  av celicat23

Dette bildet sier meg flere ting...

...Først og fremst: Jeg er singel.

...Jeg har en enestående evne for logisk tankegang: light brus for liksom å være litt sunn...sammen med litt sjokolade.

...Jeg har litt alkohol i meg, siden det var noen bokser med battery i kjøleskapet tidligere i dag.

Og ikke relatert til kjøleskapet, men: THE LONGEST YARD (den nye versjonen, med Adam Sandler) er en skikkelig bra komedie.

Fest videre!
Vedlegg
IMG_1609.JPG
IMG_1609.JPG (32.28 kiB) Vist 985 ganger
 #130580  av lexusmann

Dalan skrev:En ung gutt fra en by i Nord Norge flyttet til Oslo og gikk til et stort kjøpesenter for å søke jobb. Sjefen for kjøpesenter spurte: "Har du noe selgererfaring?" Gutten svaret: "Nåååå, jooo, har nok jobbet som selger hjemme i bygda." Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette han. "Du kan begynne i morgen tidlig" sa han til gutten. "Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb."

Gutten hadde en tung dag, men til slutt var den ferdig. Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før. "Hvor mange salg gjorde du i dag?" Spurte sjefen. Gutten svarte: "Ett." Da ble sjefen litt forundret og sa "Bare ett!? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om? " Gutten svarte: "1 911 138 kr. "Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr!!! Hva solgte du til han?"

Gutten svarte: "Først solgte jeg en liten fiskekrok. Så solgte jeg en mellomstor fiskekrok. Deretter solgte jeg en stor fiskekrok. Siden ble det fiskesnøre. Da jeg spurte hvor han skulle fiske, svarte han at han skulle dra ned til kysten. Da sa jeg at han kunne trenge en båt, så vi gikk ned til båtavdelningen. Der solgte jeg han den store Baylineren med doble motorer. Deretter viste det seg at hans lille Honda Civic ikke kunne dra den store båten, så jeg tok med han til bilavdelingen og solgte han en Chevrolet Tahoe 4-hjulstrekker.

Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... "Så du mener altså at en mann om inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt og en bil????" Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skulle kjøpe tamponger til sin kone, og da sa jeg at han like gjerne kunne dra og fiske, ettersom helgen allikevel var ødelagt
HAHA! LOL! :D
 #130586  av chris

Dalan skrev:En ung gutt fra en by i Nord Norge flyttet til Oslo og gikk *klippe* *klippe* *klippe* ne, og da sa jeg at han like gjerne kunne dra og fiske, ettersom helgen allikevel var ødelagt

:mrgreen: :mrgreen:

#130964  av Andreazz

Ja vell, rolig i denne tråden nå?? Sitter hjemme å leser om materiallære nå, snakk om søvn-medisin :shock: Men: Karbonfiber er faktisk ti ganger sterkere enn stål pr. vekt enhet! Og magnesium kan framstilles av sjøvann, og ettersom ett metal hele tiden søker tilbake til sin opprinelige form (korrosjon) blir dagens visdoms ord: IKKE parker i strandkanten hvis du har magnesium felger.. Go natt :?

#130966  av celicat23

Hva er laget av pupper da? Så jeg kan parkere nærme det mener jeg...?

#130976  av Andreazz

celicat23 skrev:Hva er laget av pupper da? Så jeg kan parkere nærme det mener jeg...?
Øvre mageregion, nedom hals hoss menneske-hukjønnet er laget av pupper.
Dette er et ganske duktilt materiale som har stor affinitet til menneske-hankjønnet.

#130982  av Mr2 Mk2

...
Vedlegg
_MG_0046.jpg
_MG_0046.jpg (204.05 kiB) Vist 987 ganger
Æææ
Æææ
Gala0007.jpg (29.63 kiB) Vist 1301 ganger

#131065  av chris

Andreazz skrev:Ja vell, rolig i denne tråden nå?? Sitter hjemme å leser om materiallære nå, snakk om søvn-medisin :shock: Men: Karbonfiber er faktisk ti ganger sterkere enn stål pr. vekt enhet! Og magnesium kan framstilles av sjøvann, og ettersom ett metal hele tiden søker tilbake til sin opprinelige form (korrosjon) blir dagens visdoms ord: IKKE parker i strandkanten hvis du har magnesium felger.. Go natt :?
Ei heller skaffe vinterfelger av magnesium :P

#131066  av chris

Andreazz skrev:
celicat23 skrev:Hva er laget av pupper da? Så jeg kan parkere nærme det mener jeg...?
Øvre mageregion, nedom hals hoss menneske-hukjønnet er laget av pupper.
Dette er et ganske duktilt materiale som har stor affinitet til menneske-hankjønnet.
:lol: :lol:

#131091  av Neemi

Ah....overtid med betalt middag, musikk på full guffe og greit betalt.

*kose seg*

#131097  av grimfer

Neemi jobber overtid, med betalt middag, og koser seg skikkelig.

Jeg lurer litt på hva hun driver med som er så koselig?

#131126  av elino

VÆÆÆÆæææ.......... :cry:

Jeg kan låve dere det har vært noen spennende dager her i huset..... Jeg har gått rastløs omkring, hatt søvnløse netter og vært super happy *nyforelsket følelse*. Jeg vet det høres sprøtt ut, men jeg håper jeg har noen likesinnede her inne som vet hvordan jeg har det.... eller?
Det hele startet før helga da jeg endelig fant en supra som jeg VILLE ha, men dagen før hadde selvfølgelig en "dude" vært innom. Selgeren hadde gitt han et par dager til å fikse finansieriengen på med deadline i går.....og dere kan tro jeg håpet og ba til høyere makter om at det IKKE skulle ordne seg for han (litt ego men men :roll: ) Jeg har voktet mailboksen som om jeg hadde betalt for det :D Sent i går kom mailen jeg ventet på, men nei gutten hadde fått lån og bilen skal leveres til helga, men skjedde det noe i mellomtiden skulle selgeren kontakte meg...men hallo hvor stor er sjangsen til det nå....Jeg må nok bare innse at den ikke blir min :cry:

Supra MKIV N/A vokser ikke på trær akkurat, men vi leter videre...... :D

Hilsen Elin som nesten hadde supra som konebil :twisted:

#131154  av celicat23

Sessong 2 av RESCUE ME er brilliant!!!!

#131165  av Lilli

elino skrev:VÆÆÆÆæææ.......... :cry:

Jeg kan låve dere det har vært noen spennende dager her i huset..... Jeg har gått rastløs omkring, hatt søvnløse netter og vært super happy *nyforelsket følelse*. Jeg vet det høres sprøtt ut, men jeg håper jeg har noen likesinnede her inne som vet hvordan jeg har det.... eller?
Det hele startet før helga da jeg endelig fant en supra som jeg VILLE ha, men dagen før hadde selvfølgelig en "dude" vært innom. Selgeren hadde gitt han et par dager til å fikse finansieriengen på med deadline i går.....og dere kan tro jeg håpet og ba til høyere makter om at det IKKE skulle ordne seg for han (litt ego men men :roll: ) Jeg har voktet mailboksen som om jeg hadde betalt for det :D Sent i går kom mailen jeg ventet på, men nei gutten hadde fått lån og bilen skal leveres til helga, men skjedde det noe i mellomtiden skulle selgeren kontakte meg...men hallo hvor stor er sjangsen til det nå....Jeg må nok bare innse at den ikke blir min :cry:

Supra MKIV N/A vokser ikke på trær akkurat, men vi leter videre...... :D

Hilsen Elin som nesten hadde supra som konebil :twisted:
Jaaa dette er jo en kjent følelse....men en dag er den der.. :)
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 1167