TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #431516  av celicat23

Ã…Ã…Ã…H FYTTI HELVETE KAN VI FOR FAEN IKKE FÃ… NATT Ã…PENE VINMONOPOL SNART!!?!?!?!

Jeg er tørst... buuuhuuu... vodka..... vil ha. Offer for egen dårlig planlegging... igjen...
 #431521  av jacquelin

Er det tilfeldigvis noen her som har erfaring med Indespension biltransporthenger? :)
 #431525  av ArildM

inzane2012 skrev: noen som kjenner seg igjen her?? :P
Er vel en ganske kjent bil dette. Vet ikke heeelt hvor lurt det er å legge ut film av slike ting. Sporer politiet deg opp skal det jo ikke all verden til for å legge to pluss to sammen siden det ikke akkurat er en så diskret bil det er snakk om her. Greit hadde det vært en hvilken som helst BMW eller noe annet som det finnes flust av. Men akkurat denne er det vel stort sett bare en utav som går etter veiene :wink:
Jaja, ikke mitt førekort 8)
 #431549  av jacquelin

celicat23 skrev:
jacquelin skrev:Er det tilfeldigvis noen her som har erfaring med Indespension biltransporthenger? :)
Nei, men jeg er en jævel på mus. Hjelper det? :D
Hahaha nei, det hjelper jo ikke meg at du er det. :lol:
 #431554  av celicat23

jacquelin skrev:
celicat23 skrev:
jacquelin skrev:Er det tilfeldigvis noen her som har erfaring med Indespension biltransporthenger? :)
Jeg kan tenkte på flere måter hvordan det kan hjelpe deg :lol:
 #431573  av jacquelin

celicat23 skrev:
jacquelin skrev:
celicat23 skrev:
Jeg kan tenkte på flere måter hvordan det kan hjelpe deg :lol:
Er du tom for kjøtt i kretsen din?:)
 #431575  av celicat23

jacquelin skrev:Er du tom for kjøtt i kretsen din?:)
Ikke vær sånn da baby. Det er mange jeg kunne invitert, men jeg tenker bare på deg. Vi kunne dele en pizza og se fast and the furious 6, og så kunne du fått låne armkroken og litt vodka&red bull mens jeg stryker deg over håret og forteller deg hvor nydelig du er. Og så kunne vi fått skikkelig liv i sex & samliv tråden her etterpå. Jeg lover jeg kommer til å bite ;)
  • 1
  • 898
  • 899
  • 900
  • 901
  • 902
  • 1172