sindrejl skrev:begge plasseringene er greie dem, bortsett for alf om han skal stå "alene" som brs representantBingo!

Jeg kan ikke tenke meg annen grunn for den flyttingen...enn grusen? Am i wrong?

sindrejl skrev:begge plasseringene er greie dem, bortsett for alf om han skal stå "alene" som brs representantBingo!
Morten skrev:Må si jeg og syntes første forslaget så best ut med tanke på TS-ogn da...?Enig
Tore skrev:Du har rett i at vi blir mer borte ved vaskebua, men jeg mener det kan bli knallbra der. Hvis vi bruker feltet frem mot hovedområdet (rett ved siden av bua) til å profilere de bilene vi mest vil vise frem, for så å ha god tumleplass bak der for oss andre. Der har vi godt med asfaltplass, grillplass (jupp, det er viktigEr enig med deg på dette. Du viser til mange gode argumenter. Hvis man ikke har mitt blant folka så slepper man kanskje alle de fulle folkene som drev og ravet mellom bilene...ikke at jeg vil vise fram bilen, men knuste flasker å kopper er ikke bra for dekkene) og attpåtil litt grus til CS'ene og de andre som liker den slags
![]()
Min mening er at det kan bli veldig bra der, med innkjøring rett fra pit-exit'en, og mulighet for et større sosialt område...
@lpher skrev:Well...om det skulle bli sistnevnte alternativ...så hadde det vel itilfellet vært på sin plass å flytte etter Bilradiospesialisten's stand også?
Lilli skrev:Må si jeg holder med Tore i det han sier...om alle 54 stk dukker opp er det bedre med god plass..også med tanke på sosiale ting....Fet kommer garantert ikke 54 biler. Så jo i fjor.. var bare halvparten av de som sa de skulle være med kolonnen fra Trondheim som dukka opp, og var langt fra alle nordfra som kom.
chris skrev:He he ja vet det, derfor jeg skrev "om alle 54..." men jeg tror nok oppmøtet blir bedre i år en i fjor...kanskje de som vet allerede nå at de IKKE kommer, kan gi beskjed???Lilli skrev:Må si jeg holder med Tore i det han sier...om alle 54 stk dukker opp er det bedre med god plass..også med tanke på sosiale ting....Fet kommer garantert ikke 54 biler. Så jo i fjor.. var bare halvparten av de som sa de skulle være med kolonnen fra Trondheim som dukka opp, og var langt fra alle nordfra som kom.
Men OM det hadde kommet så mange, så er nok grusplassen for liten ja