TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#166294  av @lpher

sindrejl skrev:begge plasseringene er greie dem, bortsett for alf om han skal stå "alene" som brs representant
Bingo! :D Nå skal jeg riktignok ikke stå alene da :wink: Men 4 av de 5 utstillingsbilene våre hører jo til TS-OGN da...så sånn sett så var ikke den splittelsen ønsket fra min side ihvertfall :)

Jeg kan ikke tenke meg annen grunn for den flyttingen...enn grusen? Am i wrong? :wink:

#166318  av Morten

Må si jeg og syntes første forslaget så best ut med tanke på TS-ogn da...?

#166322  av Speeder

Morten skrev:Må si jeg og syntes første forslaget så best ut med tanke på TS-ogn da...?
Enig

Med BRS på ene siden og Toyparts på andre, samt godt eksponert på plassen.

#166331  av Tore

Grunnen til plasseringen i bakkant av bildet var ønsker fra i fjor om å slippe å stå på grusen (som kan være en del sølepytter på), samt at vi blir mer samlet i vår egen lille krok bak vaskebua.

MEN INGENTING ER ENDELIG BESTEMT!

Det blir en av de to plassene, så vi må velge mellom grus+sentral plassering eller asfalt+avsides plassering...

For å gjøre det enkelt lager jeg en avstemming her

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14933

FRIST FOR Ã… STEMME BLIR 20 APRIL!

#166818  av chris

Jeg må innrømme at jeg likte plasseringen vår i fjor.. Selv om det var grus, så var det ikke sånn sand-grus, men mer rullegrus.. så om det er litt vått, så blir det ikke gjørme utav det. Og så var det jo midt i smørøyet da.. og såvidt jeg husker er det plass til vesentlig mer enn 20 biler på det grusområdet vi stod på i fjor. Ser for meg at den asfaltbiten ved vaskebua blir litt... avsides og bortgjemt. Litt utenfor på en måte.

#166821  av Tore

Du har rett i at vi blir mer borte ved vaskebua, men jeg mener det kan bli knallbra der. Hvis vi bruker feltet frem mot hovedområdet (rett ved siden av bua) til å profilere de bilene vi mest vil vise frem, for så å ha god tumleplass bak der for oss andre. Der har vi godt med asfaltplass, grillplass (jupp, det er viktig :) ) og attpåtil litt grus til CS'ene og de andre som liker den slags :wink:

Min mening er at det kan bli veldig bra der, med innkjøring rett fra pit-exit'en, og mulighet for et større sosialt område...

#166845  av Lilli

Må si jeg holder med Tore i det han sier...om alle 54 stk dukker opp er det bedre med god plass..også med tanke på sosiale ting.... :wink:

#166850  av w-master

Tore skrev:Du har rett i at vi blir mer borte ved vaskebua, men jeg mener det kan bli knallbra der. Hvis vi bruker feltet frem mot hovedområdet (rett ved siden av bua) til å profilere de bilene vi mest vil vise frem, for så å ha god tumleplass bak der for oss andre. Der har vi godt med asfaltplass, grillplass (jupp, det er viktig :) ) og attpåtil litt grus til CS'ene og de andre som liker den slags :wink:

Min mening er at det kan bli veldig bra der, med innkjøring rett fra pit-exit'en, og mulighet for et større sosialt område...
Er enig med deg på dette. Du viser til mange gode argumenter. Hvis man ikke har mitt blant folka så slepper man kanskje alle de fulle folkene som drev og ravet mellom bilene...ikke at jeg vil vise fram bilen, men knuste flasker å kopper er ikke bra for dekkene :evil: Å som sagt...grillplass er et must :P De som er intressert kommer sikkert å ser på bilene våre hvis de har litt peiling på hva som er best :wink: Jeg likte det med grus jeg...morro :twisted: Vil tro som Tore sier; det vil sikkert bli mye bedre sosialt der med tanke på større plass å at man slipper å sitte i mellom bilene å grille :) Var trangt i fjor...å vi håper på vel på enda flere biler ifra ts-ogn i år?

Er min mening i allefall :)

#166858  av sindrejl

plasseringsmessig og utstillingsmessig er grusområdet klart best, men for ts-ogn sin del, samlet og oss imellom som klubb, er nok den "nye" plassen langt bedre ;)

#166859  av @lpher

Well...om det skulle bli sistnevnte alternativ...så hadde det vel itilfellet vært på sin plass å flytte etter Bilradiospesialisten's stand også? :wink:

#166864  av ST205RR

@lpher skrev:Well...om det skulle bli sistnevnte alternativ...så hadde det vel itilfellet vært på sin plass å flytte etter Bilradiospesialisten's stand også? :wink:

det er på tur :D

#167055  av chris

Lilli skrev:Må si jeg holder med Tore i det han sier...om alle 54 stk dukker opp er det bedre med god plass..også med tanke på sosiale ting.... :wink:
Fet kommer garantert ikke 54 biler. Så jo i fjor.. var bare halvparten av de som sa de skulle være med kolonnen fra Trondheim som dukka opp, og var langt fra alle nordfra som kom.
Men OM det hadde kommet så mange, så er nok grusplassen for liten ja :)

#167076  av Lilli

chris skrev:
Lilli skrev:Må si jeg holder med Tore i det han sier...om alle 54 stk dukker opp er det bedre med god plass..også med tanke på sosiale ting.... :wink:
Fet kommer garantert ikke 54 biler. Så jo i fjor.. var bare halvparten av de som sa de skulle være med kolonnen fra Trondheim som dukka opp, og var langt fra alle nordfra som kom.
Men OM det hadde kommet så mange, så er nok grusplassen for liten ja :)
He he ja vet det, derfor jeg skrev "om alle 54..." men jeg tror nok oppmøtet blir bedre i år en i fjor...kanskje de som vet allerede nå at de IKKE kommer, kan gi beskjed???

#167081  av tojo

Totalt 356 påmeldte av disse er 56 TSOGNere.
MELD dere på å gjør dette til årets store høydare. :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18