TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#176915  av hmhaga

Vurderer å slenge meg på en kolonne fra Oslo, som slenger seg på denne kolonnen :wink:
Men en ting - er det noen som har/tar ansvar for å holde kontroll på saueflokken? Tenker på fart og idiotkjøring...

#176922  av kennethx

richeros skrev:Det begynner å spøke seriøst for min del i dette. Bilen er rett og slett ikke klar. Driver å pusher ting så godt jeg kan men det ser ikke bra ut. Gir meg ikke så lett da....
Min lekker 2 liter olje pr 100 mil, og nå har vi byttet simeringer og oringer uten at det hjalp en skvett! Livet er hærlig!!! :roll:

#176927  av @lpher

hmhaga skrev:Vurderer å slenge meg på en kolonne fra Oslo, som slenger seg på denne kolonnen :wink:
Men en ting - er det noen som har/tar ansvar for å holde kontroll på saueflokken? Tenker på fart og idiotkjøring...
Det kan vel bli heller vanskelig å få noen til å garantere at alle kjører pent kan jeg tenke meg :wink: Men...jeg tror trafikken generellt blir roligere av en lang kolonne...enn om samme antall biler skulle kjørt oppover hver for seg...og kanskje prøvd å tatt igjen fleste biler etc.

En annen grunn til ikke å leke WRC-rally oppover er jo at det omtrent er garantert at det står politi klar til å ta imot oss en eller flere plasser av strekningen...det er ihvertfall mer enn nok motivasjon for meg ihvertfall :D Men...så er ikke jeg kjent for å være familiens sorte får når det kommer til griskjøring heller da :D

#176970  av chris

hmhaga skrev:Vurderer å slenge meg på en kolonne fra Oslo, som slenger seg på denne kolonnen :wink:
Jeg tar ikke noe ansvar overhodet om noen har lyst å kjøre kuk oppover. I fjor gikk det utrolig greit, vi sendte Markus med varebil og tilhenger først i køen :P Vet ikke om han skal kjøre varebil i år også, men i så tilfelle er det greiest å slippe han først. Begrenser seg automatisk da. Om noen absolutt ikke vil slå følge med oss oppover og heller kjøre tosk, da ser jeg ikke noe poeng i at vedkommende møter opp på IKEA på fredagsmorgenen heller. Ta det som en cruisingtur oppover. Vi blir sykt lagt merke til med så mange fete biler i en lang rekke. Det blir PLENTY med tid til grisekjøring når vi er kommet frem ;)
Tar sikte på en del pauser på diverse store bensinstasjoner oppover, så folk får pissa fra seg og røyka. Anbefaler igjen å ta med radio, så man kan si i fra om blæra holder på å sprekke :P

Og som @lpher sier, lærhomsene står nok klar hele veien oppover :P

#176993  av Tomera

chris skrev: Og som @lpher sier, lærhomsene står nok klar hele veien oppover :P
Ja det kan dere være sikkre på! Vertfall i Rana kommune vil de være på jakt hele helga!
Men når er forventet ankomsttid hit til Mo i Rana da? Tenke å kjøre ett lite stykke å slå følge med kolonna! :D

Havna mitt oppi den i fjor! Utrolig mye fete biler!

#177102  av kurtis

Ja Hmhaga, slå deg sammen med oss opp..

jeg skal bare følge køen... kose oss på turen, håper på finvær, stoppe litt, fylle bensin, og prate..

rett og slett en kosetur med masse fete biler..

Når vi kommer opp, så kan vi kjøre som vi sjøl vil på banen.. :D

#177104  av kennethx

Som chris sier, så gikk det ganske pent for seg i fjor, var vel ett par som kjørte fra kolonnen, men det får være deres sak ;) Var artig å se reaksjonene på folk langs veien når kolonnen kom cruisene forbi :D

Og nå har jeg fått slutt på oljelekkasjen min og jeg er bare SÅ klar! :D

#177106  av @lpher

OM....gutta i blått leser denne tråden...så trooooor jeg det er en viss mr2 som bare MÅ stoppes av dem! :mrgreen:

#177108  av kurtis

@lpher skrev:
OM....gutta i blått leser denne tråden...så trooooor jeg det er en viss mr2 som bare MÅ stoppes av dem! :mrgreen:
hehe :D :D

#177128  av sindrejl

@lpher skrev:
en viss GRØNN mr2 med registreringsnummer XXXXX og eies av XXXX :D hehe ,.. hmm.. *tipse politiet* trur du dem har sånn pengepremie for gode tips?

#177151  av Zepticon

sindrejl skrev:
@lpher skrev:
en viss GRØNN mr2 med registreringsnummer XXXXX og eies av XXXX :D hehe ,.. hmm.. *tipse politiet* trur du dem har sånn pengepremie for gode tips?
Nei... men du får "gratis" kontroll hos biltilsynet siden du kjenner noen med felger større enn 16" og motor på mer enn 1.6l :x

#177181  av chris

MR2? Hva? Jeg kjører jo.. eh.. en blå Impreza! :mrgreen:
Så de får stoppe alle blå imprezaer oppover, og la mr2'ene være i fred! :mrgreen:

#177182  av chris

Tomera skrev:
Ja det kan dere være sikkre på! Vertfall i Rana kommune vil de være på jakt hele helga!
Men når er forventet ankomsttid hit til Mo i Rana da? Tenke å kjøre ett lite stykke å slå følge med kolonna! :D

Havna mitt oppi den i fjor! Utrolig mye fete biler!
Vanskelig å si, jeg husker ikke når vi kom frem i fjor. Vi starter etter planen kl 0700 fra Trondheim.. er jo et par-og-førti-mil oppover, og det blir noen pauser.

#177205  av Morten

Mener å huske at jeg og Jan Erik akkurat rakk litt mat på Dolly + innsjekk på hotellet for så å kjøre rett til banen for å prøve å komme med i første heat. (mens resten av Ts-ogn somla vekk masse av fredagen på unyttige ting som vasking og polering før de kom opp til banen :mrgreen:)

#177209  av sindrejl

kennethx skrev:Som chris sier, så gikk det ganske pent for seg i fjor, var vel ett par som kjørte fra kolonnen, men det får være deres sak ;) Var artig å se reaksjonene på folk langs veien når kolonnen kom cruisene forbi :D

Og nå har jeg fått slutt på oljelekkasjen min og jeg er bare SÅ klar! :D
skulle lenger frem for å ta bilder/video ved "norlandsporten" vi vet du :) hadde et par morsomme photos av dere som bråstopper :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14