hmhaga skrev:Vurderer å slenge meg på en kolonne fra Oslo, som slenger seg på denne kolonnen
Men en ting - er det noen som har/tar ansvar for å holde kontroll på saueflokken? Tenker på fart og idiotkjøring...
Jeg tar ikke noe ansvar overhodet om noen har lyst å kjøre kuk oppover. I fjor gikk det utrolig greit, vi sendte Markus med varebil og tilhenger først i køen

Vet ikke om han skal kjøre varebil i år også, men i så tilfelle er det greiest å slippe han først. Begrenser seg automatisk da. Om noen absolutt ikke vil slå følge med oss oppover og heller kjøre tosk, da ser jeg ikke noe poeng i at vedkommende møter opp på IKEA på fredagsmorgenen heller. Ta det som en cruisingtur oppover. Vi blir sykt lagt merke til med så mange fete biler i en lang rekke. Det blir PLENTY med tid til grisekjøring når vi er kommet frem

Tar sikte på en del pauser på diverse store bensinstasjoner oppover, så folk får pissa fra seg og røyka. Anbefaler igjen å ta med radio, så man kan si i fra om blæra holder på å sprekke
Og som @lpher sier, lærhomsene står nok klar hele veien oppover

-Chris-
Bilradiospesialisten AS Trondheim
Finn oss på Facebook:
http://www.facebook.com/bilradiospesialisten
moderator