Tok vinkelsliperen fatt og skar skinnene av originalstolene, så sveiste jeg fester på disse. Så det går vært fall å skyve setene frem og tilbake, selv om andre justeringsmuligheter begrenser seg litt.. 
Forresten også fått flytta batteriet fram, begynt å tenke litt på vektfordeling.
Subkassen måtte jo forresten også ut da jeg monterte setene, så for å få litt trøkk så fikk jeg i et rått MB Quart frontsett og en kraftig Pioneer forsterker (som også ble montert framme i "frunken") i stedenfor sub. Så hadde den på vekta i dag, og nå veier den 1100kg med halv tank. 480kg foran og 620kg bak. Kommer seg hvertfall..
Ellers så har jeg irritert meg lenge over hvorfor det var så mye dødgang i rattet på MRen, nesten som å kjøre amcar.. Ingen slakk noen plass, tannstangforingene er i polyuretan osv. Men i dag kom jeg plutselig på å sjekke rattakslingen. Og jammen meg, i en "overgang" ca midt på akslingen inni bilen, der akslingen er tynn og går inni en en tykkere aksling, har de funnet på og ha gummi inni sikkert m.t.p vibrasjoner osv... Så den var sikkert begynt å bli dårlig, eller om den skal være så dårlig vet jeg ikke. Reiv hvertfall ut hele rattstammen og sveiste de to "bevegelige" akslingene i sammen. Ble natt og dag å kjøre etterpå, sykt mye mer presis på styringen.. Dette må dere prøve...

Forresten også fått flytta batteriet fram, begynt å tenke litt på vektfordeling.
Subkassen måtte jo forresten også ut da jeg monterte setene, så for å få litt trøkk så fikk jeg i et rått MB Quart frontsett og en kraftig Pioneer forsterker (som også ble montert framme i "frunken") i stedenfor sub. Så hadde den på vekta i dag, og nå veier den 1100kg med halv tank. 480kg foran og 620kg bak. Kommer seg hvertfall..

Ellers så har jeg irritert meg lenge over hvorfor det var så mye dødgang i rattet på MRen, nesten som å kjøre amcar.. Ingen slakk noen plass, tannstangforingene er i polyuretan osv. Men i dag kom jeg plutselig på å sjekke rattakslingen. Og jammen meg, i en "overgang" ca midt på akslingen inni bilen, der akslingen er tynn og går inni en en tykkere aksling, har de funnet på og ha gummi inni sikkert m.t.p vibrasjoner osv... Så den var sikkert begynt å bli dårlig, eller om den skal være så dårlig vet jeg ikke. Reiv hvertfall ut hele rattstammen og sveiste de to "bevegelige" akslingene i sammen. Ble natt og dag å kjøre etterpå, sykt mye mer presis på styringen.. Dette må dere prøve...

- 00' MR2 MK3