Side 10 av 16

Legg innLagt inn:24 mai 2007 23:14
av ErlingK
Jeg er i værtfall villig til å bli med på ting. Ingen fremtid i å bare kjøre på rødskilter. Min bil er en helt orginal '93 TT, gått 45.000 km å fungerer prikkfritt. Eneste er at det er en automat da...

Er foresten montert euro-frontlykter på den da, men ellers helt orginal, ikke BPU eller noe.

Erling

Legg innLagt inn:25 mai 2007 13:03
av Kilgallon
TOYPARTS skrev:hva er folk villig til å betale for å få skilter, bare spør, rett og slett for at jeg sitter på infoen som skal til for å få skiltene.
Jeg er villig til å betale 10tusner hvis du klarer å skaffe meg skilter på min bil?
Men spørs jo helt hva engangsavgiften er på da. Er en 94mod.

Legg innLagt inn:25 mai 2007 22:52
av d-roc
ble desverre påkjørt dagen før drift battle som jeg har gått å gledet meg til ett halvt år nå så utrolig trist. bilen er totalt ribbet nå så skal jeg få hjelp med retting osv.. men vet du om noen som har en høyredør?

Legg innLagt inn:26 mai 2007 10:07
av Stiansen
Uff, det der er kjipt.. :(

Legg innLagt inn:26 mai 2007 10:34
av Kilgallon
d-roc skrev:ble desverre påkjørt dagen før drift battle som jeg har gått å gledet meg til ett halvt år nå så utrolig trist. bilen er totalt ribbet nå så skal jeg få hjelp med retting osv.. men vet du om noen som har en høyredør?
Dette her var vel veldig off topic vel...

Legg innLagt inn:26 mai 2007 14:38
av Tore
TOYPARTS skrev:det kommer helt an på hvem som er villig til å være med på det, og la oss få gjøre jobben på den spesifikke bilen, som en første bil.
Jeg har inen problemer med å legge ut ekstra for å få den godkjent, så lenge det blir en "korrekt" godkjenning som politi/biltilsyn ikke kan bestride.

Kom med et estimat på PM om hva du tenker er prisleiet for å gjøre denne jobben, er forskjell på 10 000 og 100 000 i lommeboka :wink:

Vil i så fall en slik godkjenning gjøre det enklere for de andre, eller må alle gjennom samme mølla?

Legg innLagt inn:26 mai 2007 16:35
av TOYPARTS
Tore skrev:
TOYPARTS skrev:det kommer helt an på hvem som er villig til å være med på det, og la oss få gjøre jobben på den spesifikke bilen, som en første bil.
Jeg har inen problemer med å legge ut ekstra for å få den godkjent, så lenge det blir en "korrekt" godkjenning som politi/biltilsyn ikke kan bestride.

Kom med et estimat på PM om hva du tenker er prisleiet for å gjøre denne jobben, er forskjell på 10 000 og 100 000 i lommeboka :wink:

Vil i så fall en slik godkjenning gjøre det enklere for de andre, eller må alle gjennom samme mølla?
alle må igjennom samme prosedyre, har ikke satt noen pris på det enda, jeg avventer framdeles på priser fra litt forskjellige hold.

Legg innLagt inn:27 mai 2007 15:06
av Kilgallon
TOYPARTS skrev:
Tore skrev:
TOYPARTS skrev:det kommer helt an på hvem som er villig til å være med på det, og la oss få gjøre jobben på den spesifikke bilen, som en første bil.
Jeg har inen problemer med å legge ut ekstra for å få den godkjent, så lenge det blir en "korrekt" godkjenning som politi/biltilsyn ikke kan bestride.

Kom med et estimat på PM om hva du tenker er prisleiet for å gjøre denne jobben, er forskjell på 10 000 og 100 000 i lommeboka :wink:

Vil i så fall en slik godkjenning gjøre det enklere for de andre, eller må alle gjennom samme mølla?
alle må igjennom samme prosedyre, har ikke satt noen pris på det enda, jeg avventer framdeles på priser fra litt forskjellige hold.
Men kan du garrantere at du får skilter på bilen da?
Er ikke villig til å betale dyre dommer for ikke å få skilter :wink:

Legg innLagt inn:29 mai 2007 17:24
av Kimisupra
Har dere funnet ut noen pris på jobben som skal til for å få skilter nå? Er de bare Supra TT eller?

Legg innLagt inn:29 mai 2007 22:04
av Lverket
Er det noen som har en link til en evt tråd som forklarer nærmere forskjellen på Euro spec og den japanske? Hvis det er en tråd som forklarer det da. Leste litt tidligere i denne tråden om de forskjellige avgassmålingene osv osv, men tenkte siden mange som har RHD og ikke LHD, kanskje jeg er dum nå, for har jo sett prisforskjellene. dog uten engangsavgift.
Har forresten lyst på en japanimport supra. (hvem har ikke)

Legg innLagt inn:30 mai 2007 09:32
av Kilgallon
Lverket skrev:Er det noen som har en link til en evt tråd som forklarer nærmere forskjellen på Euro spec og den japanske? Hvis det er en tråd som forklarer det da. Leste litt tidligere i denne tråden om de forskjellige avgassmålingene osv osv, men tenkte siden mange som har RHD og ikke LHD, kanskje jeg er dum nå, for har jo sett prisforskjellene. dog uten engangsavgift.
Har forresten lyst på en japanimport supra. (hvem har ikke)
Engangsavgiftene er så å si ganske like, eneste forskjeller at på J-spec betaler du for 280hk, men E-spec betaler du for 330hk.

Legg innLagt inn:30 mai 2007 11:23
av sx-4-ever
Lverket skrev:Har forresten lyst på en japanimport supra. (hvem har ikke)
Jeg har selv også mer lyst på en RHD med skilter en LHD med skilter :P FAKTISKT !

Legg innLagt inn:30 mai 2007 12:35
av O1e
sx-4-ever skrev:Jeg har selv også mer lyst på en RHD med skilter en LHD med skilter :P FAKTISKT !
Hvordan i all værden kan du ha det?

Legg innLagt inn:30 mai 2007 13:07
av tojo
Lverket skrev:Er det noen som har en link til en evt tråd som forklarer nærmere forskjellen på Euro spec og den japanske? Hvis det er en tråd som forklarer det da. Leste litt tidligere i denne tråden om de forskjellige avgassmålingene osv osv, men tenkte siden mange som har RHD og ikke LHD, kanskje jeg er dum nå, for har jo sett prisforskjellene. dog uten engangsavgift.
Har forresten lyst på en japanimport supra. (hvem har ikke)
Forskjellen på JDM og Euro kan du se her: http://www.mkiv.com/specifications/index.html

Legg innLagt inn:30 mai 2007 13:11
av Kilgallon
O1e skrev:
sx-4-ever skrev:Jeg har selv også mer lyst på en RHD med skilter en LHD med skilter :P FAKTISKT !
Hvordan i all værden kan du ha det?
Kanskje han synes det er tøffere å sitte på feil side :wink:
Noe jeg selv syns er litt kult ute i trafikken :D