Hola! Da var jeg tilbake med Gill-oppdateringer.
For ca en måned siden ble vi enige om et oppgjør ang. 1992/1995-saken, som virket tilfredsstillende for begge parter. I tillegg krevde jeg at han tok del i noen utgifter til verksted, siden jeg hadde problemer med dårlige kalippere foran som låste seg og gikk varme. Dette hadde tydeligvis vært et problem lenge, og måtte skiftes snarest. Nå har jeg fått årna alt og lagt ut for samtlige deler, men har prøvd å få tak i karen i over tre uker for å bli enig om en sum han skal skyte inn.
Har i den sammenheng slitt med samme problemet som duden med Tüv-papirsaken her, nemlig at han IKKE SVARER. No way no how.
Så det var ikke før i dag da jeg prøvde på firmatelefonen (Moss MC) at jeg endelig huka tak i fyren. Da hevda han at telefonen hadde vært i stykker i 2 1/2 uke, og at han var utenlands før det.
Her skurrer det litt: Jeg og andre har fått summetone og anropslyd på telefonen hans, ergo den har vært PÅ. I tillegg har han mange løse tråder som han BURDE tatt tak i, uavhengig av telefonproblemer. Han skulle fått tak i de relevante numrene og fulgt opp... Men tenkte han ikke var ivrig i å følge opp meg, siden det in the end betyr utgifter for hans del
Men synes det er trist å lese at det skjer med andre her, og med folk som er AVHENGIG av oppfølging...
By the way, Gill skulle ringe meg igjen klokken seks i kveld... Har en steeeeeeerk feeling at det ikke skjer. Merkelig det der.
Har du noe å si til dette, Sunny..??