TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn VÃ¥rtreff 2008 / ACR Sommertreff vol.1 2008

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #293215  av lexusmann

Er det lov å spørre om hva denne historia gikk ut på? eller er den veldig intern? :lol:
 #293290  av KK-ma70

lexusmann skrev:Er det lov å spørre om hva denne historia gikk ut på? eller er den veldig intern? :lol:
Var på en meget kronglete vei med få forbikjøringsmuligheter. Tok igjen en trailer som IKKE hadde tenkt å stoppe for å slippe oss forbi, det gikk ikke akkurat fort med han... :roll: Så Markus fløy forbi han i Hiace'n med mr2'n på slep, kastet seg inn forran trailer og bremset han ned i gangfart :D Da fikk resten av følget masse tid til å kjøre forbi 8) Tenker såføren var blid ja :lol: Men som Markus så fint sa det: Jeg kjenner han ikke og kommer heller ikke til å snakke med han :P

intern trønder ting: Ler fortsatt når jeg tenker på han med sparkesykkelen :twisted: Var så bra den :wink:
 #293291  av Stiansen

KK-ma70 skrev:
lexusmann skrev:Er det lov å spørre om hva denne historia gikk ut på? eller er den veldig intern? :lol:
Var på en meget kronglete vei med få forbikjøringsmuligheter. Tok igjen en trailer som IKKE hadde tenkt å stoppe for å slippe oss forbi, det gikk ikke akkurat fort med han... :roll: Så Markus fløy forbi han i Hiace'n med mr2'n på slep, kastet seg inn forran trailer og bremset han ned i gangfart :D Da fikk resten av følget masse tid til å kjøre forbi 8) Tenker såføren var blid ja :lol: Men som Markus så fint sa det: Jeg kjenner han ikke og kommer heller ikke til å snakke med han :P

intern trønder ting: Ler fortsatt når jeg tenker på han med sparkesykkelen :twisted: Var så bra den :wink:
Haha, jeg så gjennom filmene mine på mobilen i går.. Deriblant stoppet vårt oppe på Korgfjellet.. Der Sindre kommuniserer med sauen :lol:
Og enda værre, når man plutselig hører han på motorsykkelen med Dr. Bombay - SOS på full vreng. Tror jeg skal legge den ut på youtube så dere får se og høre, holdt på å le oss i hjel hele gjengen :P
 #293294  av KK-ma70

Stiansen skrev:
KK-ma70 skrev:

Haha, jeg så gjennom filmene mine på mobilen i går.. Deriblant stoppet vårt oppe på Korgfjellet.. Der Sindre kommuniserer med sauen :lol:
Og enda værre, når man plutselig hører han på motorsykkelen med Dr. Bombay - SOS på full vreng. Tror jeg skal legge den ut på youtube så dere får se og høre, holdt på å le oss i hjel hele gjengen :P
Den var dritbra :lol: Stor sånn goldvingsykkel med høytalere på styret :D Og tilhenger...
 #293320  av sindrejl

ahhaha var helt genialt det med sauene og den sykkelen ja.. uff jeg lo mye på turen sørover :P
 #293461  av Wishmaster

KK-ma70 skrev: intern trønder ting: Ler fortsatt når jeg tenker på han med sparkesykkelen :twisted: Var så bra den :wink:
hehehe :lol:
 #294335  av DanielJ

Da var endelig alle bildene lagt inn i galleriet på sommertreff's side. For å finne fram til bildene går du i menyen til venstre side og trykker på Galleri --> 2008 --> Vårtreffet 2008 2 (400) :)

Har du spørsmål eller ønsker bilder i andre størrelser så ta gjerne kontakt med meg på gtr_daniel@hotmail.com

Bilde
 #294366  av sindrejl

helt ærlig.. så var jeg ikke særlig imponert over bildebrowseren på sommertreff.no.. den var alt for rask til å faktisk se noe, så ble til at jeg knapt gadd å se på noen få bilder før jeg ble lei av å få epilepsi av opplegget
 #294370  av KK-ma70

Enig.. Enten beveget den seg ikke i det heletatt, eller så raste den av gårde :(
Skulle ha vært progresiv. Stille på midten av skjermen og rulle fortere jo lenger ut mot sidene du peker musa..
 #294376  av DanielJ

Skjønner rett og slett ikke hva dere mener? Det er jo bare å klikke på første bilde og blar du vidre med piltastene på tastaturet :wink:
 #294399  av lexusmann

DanielJ skrev:Skjønner rett og slett ikke hva dere mener? Det er jo bare å klikke på første bilde og blar du vidre med piltastene på tastaturet :wink:
Jepp, men hvis du ville bla tilbake, ville den ikke gå tilbake med piltastene(ikke her i hvertfall), måtte trykke på "tilbake-pila" med musen...
 #294420  av DanielJ

Men jesus kristus da!! Hva med å da bruke de pilene under bildet, eller bare bruk lenger tid på å se på bildet :lol: wtf.. :roll:
 #294523  av galx

Koslige kommentarer dere hiver ut her :|
Forsøkte å bla gjennom bildene selv uten et eneste problem, forstår ikke problemet her i det hele tatt.
Nei nei, nå må dere prøve ut litt før dere hiver ut en masse klager om ditt og datt. Folk er utrolig flinke til å klage hvis det er noe dem får mulighet til å klage på.
Og, det har vel strengt tatt ikke noe med selve bildene som er tatt å gjøre i det hele tatt.. :?: :!:

Siden det ikke går å kopiere/laste ned bildene fra browseren tilbyr fotografen å sende bilder til deg dersom du finner bilen din på sommertreffets side. Bra service !
Ros til Sommertreffets fotograf som har giddet å ta mange flotte bilder fra bla. TS-OGN standen :mrgreen: .
 #294560  av KK-ma70

DanielJ skrev:Skjønner rett og slett ikke hva dere mener? Det er jo bare å klikke på første bilde og blar du vidre med piltastene på tastaturet :wink:
Aha.. Skjedde ingenting da jeg klikket på bildene første gang serru... Men nå gikk det greit :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11